پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

نوبت دهی اینترنتی چگونه به افزایش فروش کمک می‌کند؟

0 55

در عصر فناوری و در دنیایی که تنها در چند ثانیه میلیاردها دلار جا به جا می شود، افراد برای زمان خود ارزش زیادی قائلند. دغدغه های کاری و صدها مشغله ی دیگر، هرروز افراد را به چالش می کشد. در چنین شرایطی استفاده از سیستم های آنلاین و اینترنتی در جهت تسریع عملکرد آن ها و صرفه جویی در زمان نقش مهمی دارد. در چنین شرایطی یکی از عواملی که ممکن است موجب اتلاف وقت افراد شود و مشتریان را ساعت ها درگیر کند، تلاش برای رزرو وقت جهت ویزیت پزشک، آموزشگاه ها، آرایشگاه ها و… است. نوبت دهی آنلاین با تسریع زمان رزرواسیون، این مشکل را حل کرده است.

سیستم نوبت دهی اینترنتی امروزه به یکی از ابزارهای مهم جهت تسریع و بهبود روند رزور نوبت در سازمان ها، کلینیک های پزشکی و آموزشگاه های مختلف تبدیل شده است. نوبت دهی و رزرو آنلاین علاوه بر تسریع زمان نوبت گیری، مزایای بسیار گسترده تری برای کسب و کارها به همراه دارد که در نهایت موجب افزایش مشتری و درآمد می شود. در ادامه به بررسی مختصر مزایای نوبت دهی و رزور آنلاین می پردازیم.

 

۱. با نوبت دهی آنلاین به یک برند تبدیل شوید!

یکی از مزایای خارق العاده ای که نوبت دهی اینترنتی برای کسب و کارها به همراه دارد این است که اعتبار شما را در شبکه های اجتماعی افزایش می دهد. در واقع استفاده از سیستم رزرواسیون آنلاین موجب می شود شما برای خود یک پروفایل داشته باشید و در پروفایل خود به توضیحاتی هر چند مختصر راجب خود، تجربیات، رزومه، حیطه کاری و … بپردازید. همین اطلاعات جزئی در شبکه های مجازی به بهبود رتبه صفحه شما کمک می کند.

به مرور زمان، لوگوی شما در شبکه های مجازی مختلف دیده می شود، کاربران با دیده شدن صفحه شما، نسبت به سرویس هایی که ارائه می دهید علاقه مندتر می شوند، مشتریانتان نسبت به خدمات شما بازخورد ارائه می دهند و صفحه شما ارتقا پیدا می کند. به این ترتیب شما صاحب یک لوگو و برند معتبر می شوید که مشتریانتان از نوبت گیری و مراجعه آسان به شما لذت می برند. اتفاقی که به سختی در نوبت دهی حضوری می افتد!

۲. نوبت دهی آنلاین پلی برای ارتباط با مشتریانتان

فرآیند نوبت دهی حضوری و آفلاین را در نظر بگیرید، شما به یک کلینیک پزشکی یا هر مکان دیگری مراجعه می کنید، منشی با توجه به زمان آزاد پزشک برای شما زمانی را تعیین می کند و شما باید در آن زمان خاص برای ویزیت به پزشک مراجعه کنید. در نوبت دهی آفلاین هیچگونه تعاملی بین شما و مشتری شکل نمی گیرد. تعاملی که سازنده باشد و طی آن شما را برای بهبود عملکردتان راهنمایی کند.

نوبت دهی آنلاین بستری را فراهم می کند که مخاطبان و مشتریانتان می توانند به راحتی با شما ارتباط بگیرند یا در صفحه شما نظرات خود را ثبت کنند. مطمئنا عملکرد هیچ فرد و تیمی بی عیب و نقص نیست. با آگاهی از کم و کاستی های عملکرد و خدماتتان می توانید آن ها را بهبود داده و موجب افزایش سطح رضایت مشتریانتان شوید. به این ترتیب نه تنها مشتریان شما رضایت خواهند داشت بلکه خدمات شما ارتقا می یابد و اعتبار شما به واسطه احترام به نظر مخاطب (مشتری) افزایش می یابد.

 

۳. با نوبت دهی آنلاین در یک چشم به هم زدن، کسب و کار خود را مدیریت کنید!

نوبت دهی اینترنتی کمک می کند کارهای خود را بهتر و سریع تر سازماندهی کنید. به عنوان مثال اگر پزشک هستید می توانید به پرونده های پزشکی بیماران خود سریع و آنلاین دسترسی داشته باشید یا تعداد نوبت های روز بعدی، لغو نوبت و سایر اطلاعات را مشاهده نمایید و برای روزهای آتی خود برنامه ریزی نمایید. به علاوه نوبت دهی آنلاین موجب می شود شما زمان خود را برای نوبت دهی و پاسخ به تماس های مکرر و یا مراجعات حضوری صرف نکنید، به این ترتیب می توانید با تمرکز بیشتری به برنامه ریزی و مدیریت کارهای خود بپردازید.

۴. بازاریابی به لطف رزرو و نوبت دهی آنلاین

امروزه شبکه های اجتماعی مختلف بستری گسترده برای رشد و اشتراک اطلاعات فراهم کرده اند. اشتراک گذاری اطلاعات در شبکه های اجتماعی در مورد کسب و کارتان، اعتبار شما را بالاتر می برد و موجب جلب اعتماد مشتریان شما می شود. وجود سیستم نوبت دهی آنلاین در کنار اطلاعات کسب و کارمان می تواند منجر به افزایش مشتری شود. در واقع یکی از روش های جدید برای بازاریابی و جلب نظر مشتری استفاده از سیستم های رزرواسیون اینترنتی است.

 

۵. با نوبت دهی اینترنتی به مشتریان خود حق انتخاب دهید!

حتما برای شما نیز پیش آمده است که برای رزرو وقت به یک مطب پزشکی مراجعه کنید. در این صورت منشی برای مشخص نمودن زمان ویزیت شما، زمانی را مشخص کرده و به شما اطلاع می دهد. این روش طبیعی رزور نوبت در تمامی کلینیک ها و آموزشگاه ها و آرایشگاه هاست اما گاهی ممکن است شما در زمان مقرر شده با مشکلی موجه شوید یا کار دیگری داشته باشید و نتوانید مراجعه کنید.

استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین این امکان را به مشتریان می دهد تا زمان های خالی را مشاهده کرده و متناسب با شرایط و زمان آزاد خود، نوبت رزرو کنند. به این ترتیب مشتریان شما از این پس به دلیل حق انتخابی که برای رزرو دارند، به شما مراجعه می کنند و به مرور می بینید که احترام به حق انتخاب مشتری چقدر در افزایش درآمد موثر خواهد بود.


این مطالب را هم حتما بخوانید:

نوبت دهی اینترنتی چیست و چگونه کار می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.