پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

با ارائه تخفیف‌های جذاب، شما هم سوار موج بلک فرایدی این هفته شوید!

0 26

بلک فرایدی امسال از آن‌چه که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است. اخر این هفته (۶ آذر) غوغایی در دنیا به پا می‌شود و قیمت‌ها شکسته می‌شود.  بلک فرایدی در ایران در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز تجاری بسیاری دست به حراج‌های باورنکردنی می‌زنند. اما شما هم می‌توانید سوار این موج جذاب شوید و فروش خود را بیشتر کنید.

واقعیت این است که با ارائه تخفیف‌های هیجان انگیز این فرصت را خواهید داشت تا فروش بیشتری را تجربه کرده، کسب‌وکار خود را معرض دید بیشتری قرار داده و همین‌طور افراد بیشتری را به استفاده از خدمات خود تشویق کنید!

شما با کمک یکی از امکانات ویژه پلنوین به اسم «کد تخفیف» می‌توانید به راحتی کد تخفیف مخصوص کسب‌وکار خود را تعریف کرده و آن را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. اگر هنوز این امکان ویژه را برای کسب‌وکار خود فعال نکرده‌اید، بهتر است تا دیر نشده، عجله کنید!

برای دانستن طرز دانستن این امکان کافی است تا مطلب زیر را بخوانید:

تبلیغ کنید و از قدرت شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید!

برای تجربه فروش موفق در بلک فرایدی امسال بهتر از با صدای بلند فریاد بزنید که تخفیف‌های ویژه دارید! صدای خود را از هر راهی که به ذهنتان می‌رسد به گوش مشتریان و مخاطبانتان برسانید. تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی یک ابزار مفید و قدرتمند برای شماست. اطلاع رسانی با یک پست یا استوری اینستاگرام می‌تواند معجزه کند و فروش جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.