پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

چگونه نوبت دهی آرایشگاه خود را آنلاین کنیم؟

0 49

در دنیای پر سرعت کنونی، همه چیز به سرعت تغییر می‌کند. کسب و کارها هم برای این‌که رقابتی باقی بمانند، باید به سرعت خود را با این تغییرات سازگار کنند. کسب‌وکارها باید دقیقا آن‌چه را که مشتری می‌خواهد، به آن‌ها بدهد. به عنوان مثال اگر صاحب یک آرایشگاه هستید، به این معنی است که باید آنلاین کردن رزرواسیون خود را در اولویت قرار دهید.

اگر صاحبان آرایشگاه‌ها نتوانند یا نخواهند این کار را انجام دهند، ریسک منسوخ شدن کسب و کار خود را باید به جان بخرند. اما ما در این زمینه می‌توانیم به شما کمک کنیم. ما تنها یک وبسایت معمولی را به شما ارائه نمی‌کنیم؛ ما برای شما امکان نوبت دهی آنلاین آرایشگاه را فراهم می‌کنیم تا به راحتی و بدون هیچگونه مشکل، نوبت‌دهی مشتریان خود را مدیریت کنید.

اما اجازه بدهید با جزئیات بیشتر درباره این‌که آنلاین کردن نوبت دهی چه مزایایی دارد و چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید، کمی بیشتر توضیح دهید

 

چرا آرایشگاه‌ها به نوبت دهی آنلاین نیاز دارند؟

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که کسب و کارها باید علاوه بر حضور فیزیکی، در فضای دیجیتال و اینترنت هم حضور داشته باشند. جستجوی آنلاین همان چیزی است که امروزه بسیاری از کسب و کارها آن را با دقت دنبال می‌کنند.

یادتان نرود که بسیاری خدمات مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. در نتیجه حضور آنلاین شما می‌تواند کسب‌وکار شما را به جستجو کنندگان نشان دهد.

وقتی آنلاین هستید، کسب‌وکار شما ۲۴ ساعته باز است. به ویژه اگر گزینه‌ای برای نوبت دهی آنلاین داشته باشید، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید.

اما این همه ماجرا نیست، آنلاین بودن مزایایی دیگری هم دارد که در ادامه آن را توضیح می‌دهیم.

 

رزرو بیشتر، مشتری‌های بیشتر و توسعه آرایشگاه

مهمترین مزایای داشتن امکان نوبت دهی آنلاین، رزرو بیشتر است. وقتی شما ۲۴ ساعته باز هستید و به مخاطبان خود اجازه می‌دهید تا در هر ساعتی از شبانه روز و بر اساس وقت شما، نوبت خود را رزرو کنند، شما به راحتی تعداد درخواست نوبت بیشتری دریافت می‌کنید. نوبت دهی بیشتر به معنای افزایش درآمد و رشد بیشتر کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: راهنمای برگزاری کلاس‌ها و سخن‌رانی‌های آنلاین

 

صرفه جویی در هزینه‌ها

یک سیستم نوبت دهی آنلاین به چند روش می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما کمک رسان باشد. اول از همه این‌که هر کسی در یک آرایشگاه کار کرده، به خوبی می‌داند که زمان بندی نوبت‌ها چقدر می‌تواند وقت گیر باشد. اما وقتی شما بتوانید تمام این کارها را به صورت خودکار انجام دهید، می‌توانید کارآمدی خود را افزایش داده و در زمان هم صرفه‌جویی کنید.

دوم این‌که شما دیگر نگران نیامدن مشتری نخواهید بود. شما می‌توانید به راحتی و با ارسال پیامک یادآوری به مشتریان خود، تا ۸۰ درصد نرخ مشتریانی را که به دلیل فراموشی، یادشان می‌رود در زمان تعیین شده مراجعه کنند، کاهش دهید.

 

چگونه رزرواسیون آرایشگاه را آنلاین کنید؟

با پلنوین، نوبت دهی آنلاین آرایشگاه به سادگی انجام می‌شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با پلنوین تماس بگیرید. در ادامه به چند ویژگی پلنوی می‌پردازیم.

پلنوین یک نرم افزار مبتنی بر وب است. یعنی تنها چیزی شما و مشتریان شما برای دسترسی به آن نیاز دارند، اینترنت و یک مرورگر ساده اینترنتی است. همچنین پلنوین طوری طراحی شده که مناسب کاربرانی باشد که از تلفن هوشمند یا تبلت استفاده می‌کنند.

سادگی استفاده از پلنوین اصلی‌ترین نقطه قوت آن است. نیازی نیست تا یک کاربر حرفه‌ای باشید؛ شما به سادگی و با هر سطح دانشی از اینترنت می‌توانید از این سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده کنید. با پلنوین تنها کافی است تا روزها و زمان‌هایی که وقت دارید و کار می‌کنید را مشخص کنید تا مشتریان بتوانند، خودشان وقت بگیرند و نوبت رزرو کنند.

امکان ارسال پیام یادآوری، یکی از ویژگی‌های اصلی پلنوین است و اطمینان حاصل می‌کند هیچکس قرار خود را فراموش نمی‌کند!

از دیگر ویژگی‌های پلنوین می‌توان به پرداخت آنلاین، سایت اختصاصی و مدیریت آسان مشتریان نام برد.

 

سخن پایانی

آرایشگاه ها برای خدمات رسانی بهتر و درآمدزایی بیشتر نیاز به آنلاین بودن دارند و پلنوین می‌تواند در امر کمک فراوانی کند. استفاده از پلنوین بسیار آسان بوده و از تکنولوژی روز برخوردار است. اگر هنوز سوالی در ذهن‌تان باقی مانده یا شک دارید که پلنوین را انتخاب کنید، کافی است با ما تماس بگیرید. کارشناسان پلنوین به همه سوالات شما پاسخگو هستند.


این مطالب را هم بخوانید:

چگونه رزرو رستوران را مدیریت کنید؟

چرا نوبت دهی آنلاین بسیار اهمیت دارد؟

چگونه بهترین سیستم نوبت دهی آنلاین را برای آرایشگاه ها انتخاب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.