پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

چرا نوبت دهی آنلاین بسیار اهمیت دارد؟

0 26

به نظر شما چرا برای مشتریان بسیار مهم است که بتوانند قرارهای خود را به صورت آنلاین برنامه ریزی کنند؟ داشتن یک سیستم نوبت دهی آنلاین چگونه به شما شما کمک می‌کند؟ در این مطلب قصد داریم که برای شما توضیح دهیم که چرا نوبت دهی و برنامه ریزی آنلاین مهم است و چطور به شما کمک می‌کند؟

 

۱. نوبت دهی آنلاین بسیار راحت است

بسیاری هستند که علاقه ندارند برای نوبت گرفتن، تلفن را بردارند و به شما زنگ بزنند یا حتی ایمیل بزنند. ممکن است شما تلفن را برندارید، یا آن‌ها را در حالی برایشان یک موسیقی خسته کننده پخش می‌شود، منتظرشان بگذارید. یا ایمیلی که ارسال کرده‌اند به دست شما نرسد یا شما ایملتان را چک نکنید.

آن‌ها دوست دارند سریع و بدون هیچ مشقتی، برای خود نوبت رزرو کنند. روش‌های معمولی نوبت دهی، در برخی اوقات با خطا هم همراه می‌شود. ممکن است شما اشتباهی کنید و یک وقت را به دو نفر بدهید. اما مشاغلی که از نوبت دهی آنلاین برخوردار هستند معمولا مشتریان را به این فکر می‌اندازد که می‌توانند تنها با یک کلیک ساده، نوبت خودشان را رزرو کنند. بنابراین این کار خیلی راحت است و هر کس دوست دارد آن‌ را انجام دهد.

مشتریان می‌توانند به راحتی و با انتخاب روز و زمان موجود، قرار خود را تنظیم کنند؛ و این بسیار راحت‌تر از تماس یا ارسال ایمیل است.

 

۲. در زمان صرفه‌جویی کنید

به مدت زمانی که شما و کارکنان شما صرف پاسخگویی به تلفن و برنامه ریزی برای نوبت دادن کرده‌اید، فکر کرده‌اید؟ به این فکر کرده‌اید که چه تعداد از آن‌ها در زمان‌های غیر کاری به خصوص در زمانی که در حالی سپری کردن اوقات فراغت خود با خانواده یا دوستان هستید، بوده است؟

با داشتن یک سیستم نوبت دهی آنلاین مانند پلنوین، شما برنامه ریزی برای سازماندهی به مشتریان خوب را به یک سیستم آنلاین واگذاری می‌کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که زمان‌های باز خود و کارمندانتان را برای کار تعیین کنید. شما به سادگی می‌توانید قرارهای خود را در روزهای آینده و البته گذشته مشاهده و بررسی کنید. تمام این‌ها به این معنی است شما وقت بیشتری برای انجام کارهایتان خواهید داشت.

 

۳. افزایش چشم گیر نوب دهی و درآمدزایی

با راه‌ اندازی سیستم نوب دهی آنلاین یک مزیت بسیار بزرگ دیگر هم به دست می‌آید. شما در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانید به دیگران نوبت دهید. مشتریان شما می‌توانند به‌ جای این‌که منتظر پاسخ شما باشند، در چند ثانیه نوبت خود را رزرو کنند. حتی در ساعت ۲ شب هم امکان برنامه ریزی و نوبت دهی آنلاین وجود دارد. این مزیت باعث افزایش مشریان و در نتیجه افزایش درآمد زایی کسب‌وکار شما می‌شود.

 

سخن پایانی

حالا که شما با مزیت‌های داشتن نوبت دهی آنلاین آشنا شدید، می‌توانید از پلنوین استفاده کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید. پلنوین یک راه‌کار جامع برای نوبت دهی به کسب و کار شما است که فکر همه چیز را کرده. پلنوین با مدیریت هوشمند زمان و مشتریان شما، راه را برای افزایش درآمد و رونق دادن به کسب و کار باز کرده. اگر هنوز از رزرب استفاده نکرده‌اید، همین حالا دست به کار شوید و با ما تماس بگیرید.


حتما بخوانید:

چگونه رزرو رستوران را مدیریت کنید؟

۵ راه حل ساده برای دریافت نوبت دهی بیشتر

با فواید نوبت‌ دهی آنلاین آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.