پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

چگونه بهترین سیستم نوبت دهی آنلاین را برای آرایشگاه ها انتخاب کنیم؟

0 19

بگذارید یک سناریو را برایتان شرح دهیم:

ساعت ۹ صبح است و شما تازه وارد آرایشگاه خود شده‌اید. تلفن آرایشگاه زنگ می‌خورد و یکی از مشتریان قدیمی شما درخواست رزرو دارد. شما به او وقت می‌دهید و تلفن را قطع کنید. در طول یک ساعت آینده چند بار دیگر تلفن شما زنگ می‌خورد. به نظر یک روز شلوغ را تجربه می‌کنید. به نظر می‌رسد همه چیز را تحت کنترل دارید. اما یک لحظه سرجایتان خشک می‌شوید. امروز قرار بود آرایشگاه را فقط تا ساعت ۲ باز نگه دارید!

سعی می‌کنید با مشتریانتان تماس بگیرید و قرارها را کنسل کنید. چه اتفاقی می‌افتد؟ بسیاری از مشتریانتان را از دست می‌دهید. اصلا سناریو خوبی نیست. درست است؟ به عنوان کسی که کسب و کار شخصی خود را راه انداخته، کارهای بسیاری است که باید انجام دهید و رزرواسیون، بسیار سخت‌تر از آن است که فکر می‌کردید.

اما اگر شما یک سیستم رزردهی بسیار خوب داشتید، این اتفاق‌ها رخ نمی‌افتاد. در این مطلب قصد داریم برای شما توضیح دهیم که چگونه بهترین سیستم رزرواسیون را انتخاب کنید.

 

سیستم نوبت دهی آنلاین چیست؟

سیستم نوبت دهی آنلاین یک نرم افزار آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد تا رزروهای مشتریان خود را مدیریت کنید. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که قرارها را درصورت نیاز کنسل یا جابه جا کنید. همینطور دیگر نیازی به تماس مشتریان ندارید. مشتریان شما می‌توانند با مراجعه به سایت شما، به راحتی زمانی که می‌خواهند را رزرو کنند. شما دیگر نیاز نیست یکی یکی به تماس‌های آن‌ها پاسخ دهید و برایشان وقت پیدا کنید.

مشتریان شما می‌توانند به راحتی و در ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به رزرو کنند. این یک راه حل برد – برد برای شما و مشتریانتان است. اما در هنگام انتخاب یکی سیستم رزرو دهی آنلاین، باید به چه نکاتی توجه کنید؟

 

قیمت؛ آیا خرید یک سیستم نوبت دهی آنلاین هزینه‌های سنگینی دارد؟

اگر کسب و کار کوچکی دارید، طبیعتا هر ریالی که خرج می‌کنید، اهمیت دارد. احتمالا تا کنون به اهمیت داشتن چنین نرم افزاری پی برده‌اید و مطمئن نیستید که می‌توانید از عهده مخارج آن بر بیایید یا خیر!

اما واقعیت این است که نداشتن چنین سیستمی، ممکن است در گذشته قابل قبول بوده باشد. اما در حال حاضر نیاز داشتن به چنین سیستمی پراهمیت و ضروری است. دلیل آن این است که شما انعطاف پذیری بسیار بیشتری به مشتریان خود می‌دهید. مشتریان شما کسانی هستند که معمولا غذا را به صورت آنلاین سفارش می‌دهند و بلیت و محل اقامت سفر خود را آنلاین رزرو می‌کنند. پس آن‌ها حتما دوست دارند که خدماتی که شما ارائه می‌دهید را هم آنلاین رزرو کنند.

پلنوین این نیاز را به خوبی درک کرده و برای شما پلن‌های متفاوتی دارد و تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. شما می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب، سیستمی داشته باشید که تمام نیازهای شما و مشتریانتان را برطرف می‌کند.

 

یک سیستم نوبت دهی آنلاین چه امکاناتی باید داشته باشد؟

صادقانه بگوییم. شما دوست ندارید چیزی بخرید که بعدها پشیمان شوید. چیزی را باید انتخاب کنید با اهداف فعلی و آینده شما هماهنگ باشد. برای مثال، اگر شما یک کسب و کار محلی هستید و هیچ قصد یا برنامه‌ای برای توسعه جهانی ندارید، یک ویژگی مانند منطقه زمانی چندگانه برای شما معنایی نخواهد داشت. از طرف دیگر، ویژگی‌ای را که به شما امکان می‌دهد پیامک یا ایمیل یادآوری برای برای مشتریان خود ارسال کنید، بلافاصله مورد استفاده قرار می‌دهید.

یکپارچه سازی برای شما بسیار مهم است. شما دوست دارید نرم افزاری داشته باشید روی همه سیستم‌ها و دیوایس‌ها کارایی داشته باشد.

علاوه بر این، ویژگی‌های تحلیلی هم برای شما بسیار مهم است. به این دلیل که به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که کسب‌وکار شما به چه مواردی برای بهتر شدن نیاز دارد. به عنوان مثال اگر خدماتی درآمدزایی کافی برای شما ندارد، می‌توانید به وسیله این سیستم، آن را تشخصیص داده و برای بهتر شدن آن قدم بردارید.

 

آیا پشتیبانی کافی وجود دارد؟

یاد گرفتن و همانگی با نرم افزارهای جدید هیچوقت آسان نیست. چه دوست داشته باید یا نه، مجبور هستید تا هر چند وقت یک بار با این نوع مشکلات روبرو شوید. حتی برخی از این مشکلات نیاز به توجه فوری دارند. سوال بزرگ این است که آیا این سیستم نوبت دهی آنلاین که تهیه کرده‌اید دارای تیم پشتیبانی است و می‌تواند به سرعت مشکلات شما را حل کنند؟

پشتیبانی مشتری معمولا عاملی نیست که صاحبان کسب و کار در هنگام ارزیابی اولیه، به دنبال آن باشند. اما این موضوع از نظر ما یک ضرورت است. شما از زمانی که در پلنوین ثبت نام می‌کنید، کارشناسان ما، پشتیبان شما در همه مراحل هستند و به صورت آنلاین پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود.

 

سخن پایانی

انتخاب یک نرم افزار نوبت دهی آرایشگاه که از همه لحاظ مناسب شما باشد، ممکن است کمی سخت باشد. اما برای انتخاب صحیح باید درک کاملی از آنچه که لازم دارید، داشته باشید. ما پیشنهاد می‌کنیم تا یک بار سولاتی که در این مقاله پرسیده شده را از خودتان بپرسید.

با پاسخ دادن به آن‌ها شما در مسیر درست خواهید بود. اگر هم می‌خواهید یک بار پلنوین را امتحان کنید، ما به شما ثبت رایگان را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید ۱۴ روز به صورت کاملا رایگان پلنوین را امتحان کنید. و ببینید که چگونه صدها کسب و کار کوچک و بزرگ از این سیستم برای مدیریت کسب و کار خود استفاده می‌کنند.


حتما بخوانید:

چگونه رزرو رستوران را مدیریت کنید؟

۵ راه حل ساده برای دریافت نوبت دهی بیشتر

با فواید نوبت‌ دهی آنلاین آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.