پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

با فواید نوبت‌ دهی آنلاین آشنا شوید

0 83

یک قانون نانوشته برای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که رزرواسیون انجام می‌دهند، وجود دارد. «اگر چیزی به اندازه کافی خوب کار می‌کند، آن را تغییر نده!» این موضوع به این معنی است که بسیاری حاضر نیستند از سیستم‌های رزرواسیون مبتنی بر تلفن که نیاز دارد کارمندان پشت تلفن منتظر باشند، دست بکشند.  اما نیاز به گفتن نیست که روش‌های بهتری برای انجام این کارها وجود دارد. بله. نوبت دهی آنلاین می‌تواند جایگزین مناسبی باشد که در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند و مشتریان همیشه به آن دسترسی دارند. در این مطلب قصد داریم شما را با فواید نوبت دهی آنلاین و یک سیستم نوبت دهی آنلاین آشنا کنیم.

 

فواید نوبت دهی آنلاین؛ وقت کارکنان خود را آزاد کنید

هنگامی که به گردش کاری کارکنان خود فکر کنید، متوجه می‌شوید که آن‌ها زمان زیادی را صرف صحبت تلفنی با مشتریانی می‌کنند که به قصد رزرو با شما تماس می‌گیرند. کارکنان شما مشغول توضیح خدمات و برنامه‌ریزی برای رزرو می‌شوند. یک سیستم نوبت دهی تلفنی نیازمند کارکنانی است که دائما برای انجام رزرو در دسترس باشند. شاید این مسئله را طبیعی بدانید. ولی این را در نظر بگیرید که با راه‌اندازی یک سیستم نوبت دهی آنلاین، چقدر می‌توانید زمان را برای کارکنان خود آزاد کنید.

از آن‌جا که رزرو کاملا خودکار است، در صورت وجود زمانی برای رزرو، مشتری شما می‌تواند به راحتی و بدون نیاز به تماس، گزینه‌های مورد نظر خود را همراه با تاریخ و زمان مشخص انتخاب کند، هزینه‌های مورد نیاز را پرداخت کرده و با ارسال پیامک ثبت رزرو، جزئیات دقیق را برای مشتری ارسال کند.

 

دیگر دردسرهای رزرو تلفنی را نخواهید داشت

یکی از مهم‌ترین فواید نوبت دهی آنلاین نسبت به سیستم رزرو آنلاین این است که شما از محدودیت‌هایی که می‌تواند برسر راه پیشرفت کسب‌وکار شما قرار بگیرد یا مشتری را از رزرو کردن منصرف کند، جلوگیری می‌کنید.

اکثر سیستم‌های رزرواسیون تلفنی به مشتریانی که در ساعات اداری تماس می‌گیرند متکی هستند. اما بسیاری از افراد در این ساعات مشغول کار هستند و وقتی برای تماس ندارند. ممکن است تماس بگیرند و مدت زیادی پست خط منتظر باشند یا تلفن اشغال باشد. نوبت دهی آنلاین نه تنها وقت شما را آزاد می‌کند بلکه می‌تواند جریان جدیدی از درآمدزایی را هم باز کند.

پلنوین به مشتریان شما کمک می‌کند تا در هر زمان و مکانی و با استفاده از هر دستگاهی، به راحتی خدمات مورد نظر را رزرو کنند. شما با را‌ه‌اندازی چنین سیستمی، بلافاصله هرگونه محدودیتی را در روش رزرو خود را از بین می‌برید و پتانسیل واقعی کسب و کار خود را آزاد می‌کنید.

 

 افزایش فروش و بازاریابی

«همه اطلاعات ما در وبسایت ماست.» احتمالا متوجه شده‌اید که این روزها این جمله بسیار پرکاربرد شده است. وبسایت‌ها، اطلاعاتی بیشتر از اطلاعات تماس دارند. آن‌ها منبعی عظیم از اطلاعات درباره کسب و کار ما، آن‌چه که ارائه می‌دهیم و بسیاری موارد دیگر هستند. بنابراین چرا فرصتی برای رزرو در کنار آن ارائه ندهیم؟ یکی از فواید نوبت دهی آنلاین این است که شما این شانس را دارید که مخاطب وبسایت خود را به مشتری تبدیل کنید. این کار باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

 

یک رویکرد نوآورانه برای رزرواسیون

در حال حاضر دیگر کسی با استفاده از تلفن یا کاتالوگ محصولات و خدمات شما را پیدا نمی‌کند. ما در عصر اینترنت و دیجیتال زندگی می‌کنیم. مخاطبان شما به طور فزاینده هر چه را که باید درباره شما بدانند، به صورت آنلاین پیدا می‌کنند. شما با استفاده نکردن از مزیت فوق‌العاده‌ای که اینترنت در اختیارتان قرار می‌دهد، فرصت بسیار بزرگی را از دست داده‌اید. شما می‌توانید با ادغام بستر ررزواسیون خود با وبسایتتان، به مشتریان فعلی خود خدمات بهتری ارائه کنید و مشتریان جدیدی را هم پیدا کنید. فراموش نکنید که روند رزرواسیون تلفنی در حال کندتر شدن است. بنابراین سعی کنید به صورت آنلاین حرکت کنید و روند رزرو خود را برای همه مشتریان خود ساده‌تر کنید.

 

افزایش درآمد به لطف رونق فروش

هر کسب‌وکاری که داشته باشید، شما با رقابت گسترده‌ای روبرو خواهید بود که به طور معمول منجر به افزایش رقابت در قیمت‌ها می‌شود. به همین دلیل فروش بیشتر کالاها و خدمات به مشتریان بسیار اهمیت پیدا می‌کند. یکی از فواید سیستم نوبت دهی آنلاین این است که با ایجاد رزرواسیون به رونق فروش کمک می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا تا موارد و پیشنهادهای خاص و جذابی را در اختیار مشتریتان قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.