پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

فواید استفاده از نوبت دهی آنلاین برای آتلیه ها

0 55

عکاسی و مدیریت آتلیه یکی از پرطرفدارترین مشاغل است اما آنطور که از دور به نظر می‌رسد ساده و راحت نیست. عکاس تنها با ثبت خاطرات مهم افراد سر و کار ندارد و علاوه بر اینکه باید با عشق، تخصص و دقت به عکاسی و فیلم‌برداری بپردازد باید برنامه مشخصی برای بازاریابی، درآمدزایی و جلب حداکثری رضایت مشتریان داشته باشد. خوشبتخانه این روزها اینترنت و تکنولوژی به کمک آتلیه‌های عکاسی آمده تا با مخاطب راحت‌تر ارتباط برقرار کرده و به صورت آنلاین کار خود را پیش ببرند. با راه اندازی یک سایت آتلیه اختصاصی و سامانه نوبت دهی آنلاین می‌توانید کسب و کارتان را به کاملترین شکل ساماندهی کنید و درآمد بیشتری داشته باشید.

ضرورت حضور در فضای آنلاین برای آتلیه‌های عکاسی

این روزها هیچ کسب و کاری نیست که به حضور در فضای آنلاین نیاز نداشته باشد، در این بین ماهیت و شکل کار آتلیه‌ها به نحوی است که بیش از سایرین به بستر مناسبی برای حضور در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نیاز دارند.  مردم به انجام اینترنتی کارهای خود عادت کردند و برای رزرو عکاس قبل از هر چیزی در اینترنت جستجو می‌کنند و به شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام سر می‌زنند.

در این شرایط اگر شما یک سایت آتلیه مناسب نداشته باشید و صفحه شما در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی به خوبی با مخاطب ارتباط نکرده و به آن‌ها امکان ثبت سفارش آنلاین ندهد چطور بر رقبا پیروز شوید.

راه اندازی یک سایت اینترنتی، حضور در شبکه‌های اجتماعی و داشتن یک سیستم نوبت دهی آنلاین برای آتلیه‌ها یک امر حیاتی است که مزایای مختلفی دارد در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ارتباط ساده و آسان با مشتریان

راه اندازی سیستم نوبت دهی آنلاین به شما این فرصت را می‌دهد که به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. دیگر نیاز نیست برای تبلیغات محیطی، چاپ تراکت و بنر هزینه زیادی صرف کنید با کمترین هزینه می‌توانید مردم را از خدماتی که ارائه می‌دهید و کیفیت آن مطلع کنید، نمونه‌کارهای خود را در سایت اختصاصی و شبکه‌های اجتماعی خود در معرض دید عموم قرار دهید و به همه نشان دهید که چرا بیشترین صلاحیت ثبت خاطرات و لحظات مهم را دارید و به صورت آنلاین خدمات خود را بفروشید.

برنامه ریزی بهتر کارها و فرآیندها

هر پروژه عکاسی دنیای خاص خود را دارد، مشتری نیازهای متفاوتی داشته و شما باید به جزئیات مختلفی توجه کنید این کار مدیریت و برنامه ریزی را سخت کرده و گاهی کارها دچار آشفتگی و بی‌نظمی می‌شوند. در چنین شرایطی ارائه کار باکیفیت سخت می‌شود، شما به تمرکز نیاز دارید و ابزاری که به برنامه ریزی شما کمک کند. وجود یک پلتفرم یکپارچه آنلاین ساماندهی کارها ثبت نیاز مشتری، مدیریت و برنامه ریزی را ساده می‌کند و کمک می‌کند آشفتگی را برای همیشه متوقف کنید.

بیشتر بخوانید: نوبت دهی اینترنتی چیست و چگونه کار می‌کند؟

رزرو آنلاین آتلیه

فرآیند سنتی رزرو آتلیه این است که مشتری به محل کار شما می‌آید محیط آتلیه را می‌بیند از نمونه کارها دیدن می‌کند و در صورت تمایل آتلیه را رزرو کرده، پیش پرداخت می‌پردازد. این

روند ممکن است در یک جلسه تمام نشود و مشتری چند بار به آتلیه رفت و آمد کند. وقت گذاشتن برای این کار فرصت انجام کارهای دیگر را از شما می‌گیرد و درگیر کارهای پیش پا افتاده زیادی می‌شوید اما اگر یک سیستم نوبت دهی آنلاین جامع و کامل داشته باشید همه کار در سایت و شبکه‌های اجتماعی شما انجام می‌شود. مشتری از طریق آنلاین با فضای آتلیه و امکانات شما آشنا شده نمونه‌کارها را می‌بیند. بعد از آنکه قانع شد شما بهترین انتخاب هستید با چند کلیک رزرو آتلیه را انجام دهد و پیش پرداخت خود را آنلاین می‌پردازد. امکان پرداخت آنلاین از جمله چیزهای ضروری برای همه کسب و کارهای امروزی است.

مدیت آسان مشتری و عکاسان

فرقی نمی‌کند یک آتلیه بزرگ و حرفه‌ای با چندین عکاس و مشتریان زیاد هستید یا اول راهید و قرار است مشتریان و همکاران بیشتری داشته باشید، همیشه به راهکارهایی برای مدیریت بهتر عکاسان و مشتریان نیاز دارید. در سامانه آنلاین می‌توانید وقت عکاسی خود و سایر عکاسان را به بهترین شکل مدیریت کنید که از هدر رفت زمان جلوگیری کند. به کار مشتریان هم نظم بدهید که در محل آتلیه معطل نشوند و کار آن‌ها خیلی منظم و هدفمند پیش برود.

استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی

پلتفرمی مثل اینستاگرام و پینترست که برای به اشتراک گذاری عکس راه اندازی شدند فرصت طلایی برای آتلیه‌های عکاسی هستند که بیشترین مخاطب را می‌توانند از طریق آن جذب کنند. با یک استراتژی هدفمند و کمک گرفتن از کارشناسان تولید محتوا می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی حضوری تاثیرگذار داشته باشید اما این کافی نیست خیلی وقت‌ها مشتری دوست دارد در لحظه سفارش خود را ثبت کند و اگر او را از دست بدهید به جای دیگر مراجعه می‌کند. باید روی صفحه اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی یک سیستم نوبت دهی آنلاین اختصاصی داشته باشید که مشتری بتواند سفارش خود را ثبت کرده و وقت آتلیه بگیرد.

شفافیت کارها و کسب اطلاعات شفاف

در سیستم‌های سنتی اطلاعات طبقه بندی نشده، قابل ارجاع و بهره برداری برای برنامه ریزی نیستند اما یک سامانه نوبت دهی آنلاین اطلاعات کار شما را شفاف سازی کرده و کمک می‌کند برای توسعه و پیشرفت کارتان بهتر برنامه ریزی کنید. اینکه مشتری‌ها در چه روزها و ساعت‌هایی بیشتری ثبت سفارش یا مراجعه به آتلیه را دارند، چه زمان‌هایی کارها کمتر است و چرا همه در گزارش‌های سیستم نوبت دهی آنلاین با چند کلیک در دسترس هستند و به شما کمک می‌کنند استراتژی بازاریابی و فروش هدفمند‌تر و بهتری تدوین کنید.

رزرو عکاس به صورت آنلاین و راه اندازی سایت آتلیه عکاسی از نیازهای مهم عکاسان در دنیای مدرن است و شما باید با دید باز ابزار مناسب نوبت دهی آنلاین را برای آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید. در حال حاضر می‌توان به کمک CMS‌های رایگان یا سامانه‌های تخصصی نوبت دهی آنلاین نیازهای مختلف خود را تامین کرده و حضوری هدفمند‌تر و موفق‌تر در فضای اینترنت داشته باشید. پلنوین یک ابزار جامع و چند کاره است که برای بازاریابی، حضور در فضای آنلاین، راه اندازی سایت و نوبت دهی آنلاین شما برنامه‌های ویژه‌ای دارد همین الان در سایت ثبت نام کنید و ۱۴ روز به صورت رایگان از این ابزار استفاده کرده با قابلیت‌های آن آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.