پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

۵ دلیل برای کسب‌وکارهای کوچک که باید از سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده کنند

0 21

چه سال‌های از یک تقویم یا گوگل شیت برای مدیریت قرارهای خود استفاده می‌کنید یا تازه شروع به کار کرده‌اید و فکر می‌کنید که نرم افزار نوبت دهی آنلاین مناسب مشاغل کوچک نیست و یک هزینه غیر ضروری قلمداد می‌شود، ما برای شما خبرهای تازه‌ای داریم! ما در این مقاله، تمام مزایایی که داشتن امکان رزرو آنلاین برای شما مهیا می‌کند را نوشته‌ایم و فکر می‌کنیم که شما پس از مطالعه این نکات با ما هم عقیده خواهید بود.

 

صرفه جویی در زمان

برنامه ریزی قرارها و جلسات از طریق ایمیل یا تقویم، فعالیتی زمان‌بر است. تلاش برای ترتیب دادن یک زمان متقابل و مناسب برای شما و مشتری شما، چیزی است که بسیاری از کارآفرینان آن را خسته کننده می‌دانند.

به طور متوسط یه کسب و کار ۲۷ جلسه در هفته دارد و برای پیدا کردن وقت مناسب برای هر کدام ۱۵ دقیقه وقت صرف می‌کند. لازم نیست تا حتما ضرب و تقسیم را انجام دهید تا متوجه شوید چقدر زمان زیادی صرف پیدا کردن وقت مناسب می‌شود. پلنوین می‌تواند این زمان را به ۳۰ ثانیه در رزرو کاهش دهد! پلنوین به مشتریان شما این امکان را می‌دهد تا مشاهده کنند که شما چه زمانی در دسترس هستید و کدام یک از آن زمان‌ها متناسب با برنامه آن‌هاست.

حالا به نظر شما با زمان صرفه جویی شده چه کارهایی می‌توان کرد؟ می‌توان آن را صرف توسعه کسب و کار کرد یا حتی در صورت نیاز، تعادل را بین کار و زندگی برقرار کرد!

بیشتر بخوانید: ۷ قانون آداب و رسوم کنفرانس ویدیویی آنلاین که باید بدانید

 

خدمات رسانی بهتر به مشتریان

مشتریان شما به طور فزاینده‌ای امکان نوبت دهی آنلاین را بیانگر خدمات حرفه‌ای و قابل اعتماد شما می‌بینند و ارائه نوع خدمات شما را کیلومترها جلوتر از رقیب‌هایتان قرار می‌دهد. پلنوین این قابلیت را به شما ارائه می‌دهد تا سایت اختصاصی خود را داشته باشید که این سایت‌ها برای تلفن‌های هوشمند بهینه شده‌اند. بنابراین مشتریان شما می‌توانند به راحتی از طریق تلفن همراه خود درخواست استفاده از خدمات شما را داشته باشند.

 

هیچ فرصتی را از دست ندهید

اگر نگاهی به ساعت رزروهای خود در تقویم یا گوگل شیت داشته باشید، متوجه می‌شوید که مقدار قابل توجهی از آن‌ها در خارج از ساعات کاری انجام شده‌اند. بنابراین اگر شما یک سیستم نوبت دهی آنلاین داشته باشید، مشتریان شما می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز نوبت خود را رزرو کنند.

 

درآمدتان را افزایش دهید

با داشتن یک نرم افزار نوبت دهی آنلاین نه تنها می‌توانید تعداد رزروهای بیشتری داشته باشید بلکه می‌توانید به سادگی و با ارسال تاییدیه و یادآوری خودکار، مطمئن شوید که مشتریان شما برای دریافت خدمات حضور پیدا می‌کنند. بنابراین درآمدتان را افزایش خواهید داد.

این موضوع ثابت شده است که ارسال پیام های یاد آوری نرخ نیامدن مشتری را تا ۶۷ درصد کاهش داده است. شما حتی می‌توانید با ارائه پرداخت آنلاین در زمان رزرو اطمینان حاصل کنید که مشتری نظر خود را تغییر نمی‌دهد و زمان شما به هدر نمی‌رود.

 

بازاریابی را آسان‌تر کنید

با داشتن سیستمی مانند پلنوین، نه تنها رزرو و زمان کاری خود را به بهترین شکل مدیریت می‌کنید، بلکه می‌توانید بازاریابی را به صورت آنلاین و خودکار انجام دهید. از آن‌جا که شما با پلنوین به پایگاه مشتریان دسترسی خواهید داشت می‌توانید اطلاعات مشتریان را داشته و بازاریابی بسیار هدفمندتری را هم اجرا کنید.

 

سخن پایانی

به طور کلی، مشاغل کوچکی از سیستم نوبت دهی آنلاین بهره می‌برند، به صاحبانشان این اجازه را می‌دهند که با مشتریان خود بهتر ارتباط برقرار کنند و از هر فرصت استفاد کرده و یک تجربه شخصی‌تر و هدفمندتر را به مشتری خود ارائه دهند. تمام این موارد به شما کمک می‌کنند که سود رسانی کسب و کار خود را بیشتر و بیشتر کنید.


این مطالب را هم بخوانید:

چگونه رزرو رستوران را مدیریت کنید؟

چرا نوبت دهی آنلاین بسیار اهمیت دارد؟

چگونه بهترین سیستم نوبت دهی آنلاین را برای آرایشگاه ها انتخاب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.