پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

نوبت دهی آنلاین چگونه می‌تواند کسب و کار شما را نجات دهد؟

0 34

خوشبختانه موج ویروس کرونا در حال آرام گرفتن است  و لحظه‌ای که همه ما منتظرش بودیم در حال فرا رسیدن است. کسب و کارهای بسیاری در حال باز شدن هستند و زندگی به روال عادی خود بر می‌گردد. از اواخر اردیبهشت محدودیت‌های بسیاری لغو می‌شوند و حتی مدارس هم در بسیاری از شهرها بازگشایی می‌شوند. اما هنوز هم رعایت فاصله اجتماعی یک ضرورت است و این که متخصصان از حالا برای شروع موج جدید کرونا و آنفولانزا در پاییز امسال هشدار می‌دهند! به نظر شما چه باید کرد؟

فرض کنید که مطب، دفتر یا مغازه شما در حال شلوغ شدن است و به این معنی است که باید از مشتریان خود بخواهید که قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. این موضوع ممکن است به مزاج برخی خوش نیاید و ده‌ها دردسر دیگر ایجاد کند که باعث شود برخی از مشتریان قید استفاده از خدمات شما را بزنند و آن‌ها را از دست بدهید. برخی حتی با دیدن شلوغی محل کار شما وارد هم نمی‌شوند! اما چاره چیست؟ باید با از دست دادن مشتریان خود کنار آمد؟ پاسخ این سوال قطعا خیر است!

 

خدمات رسانی را در هر زمانی و به بهترین شکل آن انجام دهید

ما در دنیایی با فناوری‌های پیشرفته زندگی می‌کنیم و به مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها برای مدیریت دیجیتالی کسب و کار خود دسترسی داریم. از همه مهم‌تر اینکه نباید اجازه دهیم کسب و کارمان آسیب ببیند و مشتریان خود را از دست بدهیم. در حال حاضر بهترین رویکرد، ارائه خدمات آنلاین به منظور محافظت از خود، کارمندان، مشتریان و کسب و کارمان است. اما چطور می‌توان خدماتی که به صورت حضوری ارائه می‌دهیم را آنلاین کرد؟

تنها کافی است تا به پلنوین اجازه دهید تا آنچه را که در توان دارد به بهترین شکل برای شما پیاده سازی کند. فرقی نمی‌کند که چه نوع کسب‌ و کاری دارید. از خدمات مشاوره گرفته تا دفتر وکالت یا حتی مطب پزشکی! شما با پلنوین می‌توانید به راحتی می‌توانید یک سامانه نوبت دهی پزشکان راه بیندازید یا برای آرایشگاه خود نوبت دهی داشته باشید یا دفتر وکالت یا مشاوره خود را مدیریت و سازماندهی کنید. خود را ارائه کنید. اما چگونه پلنوین به شما کمک می‌کند؟

پلنوین نه فقط بستری آنلاین برای مدیریت جامع نوبت دهی کسب و کار شماست، بلکه با ارائه خدمات کنفرانس ویدیویی به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی با مشتریان خود ارتباط تصویری پر سرعت و با کیفیت برقرار کنید. بهترین قسمت این موضوع در این است که شما حتی نیازی به داشتن تکنولوژی یا نرم افزار خاصی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید، یک مرورگر ساده وب مانند کروم یا فایر فاکس و یک وب کم است. با پلنوین شما می‌توانید به راحتی و مانند زمانی که در دفتر یا مطب خود هستید با مراجعه کنندگان خود صحبت کنید.

 

مشتریان شما هم از پلنوین لذت خواهند برد

پلنوین نه تنها به شما کمک می‌کند تا همه جلسات خود را زمان‌بندی کنید، بلکه به مشتریان شما هم کمک می‌کند تا جلسات خود را با شما فراموش نکنند. سیستم اطلاع رسانی اتوماتیک پلنوین تمام آنچه که مشتریان شما برای برقراری کنفرانس ویدیویی آنلاین نیاز دارند تا بدانند را برایشان ارسال می‌کند.

این موضوع برای مشتری شما بسیار عملی و مفید خواهد بود. زیرا دیگر احساس نمی‌کند که در محیطی آلوده قرار گرفته یا باید در صف انتظار باشد. مشتری شما می‌تواند با خیال راحت در خانه بماند و با رعایت تمامی مقررات بهداشت و ایمنی با شما صحبت کند.

سخن پایانی

در حال حاضر در حال وارد شدن به یک «حالت عادی جدید» هستیم. تا زمانی که واکسن مناسبی برای ویروس کرونا ساخته نشود و در حدود دو سوم از مردم دنیا از این ویروس مصون نشوند، این حالت جدید از بین نخواهد رفت. مهم این است که بتوانیم در حالت عادی جدید هم کسب و کار خود را احیا کرده و به زندگی ادامه دهیم.

پس بهتر است که از همین امروز برای فردای خود برنامه ریزی کنید.


این مطالب را هم بخوانید:

راهنمای جامع انتخاب سامانه نوبت دهی اینترنتی

کسب و کار اینترنتی چیست؟ چطور خدمات خود را بدون داشتن هیچ دانشی در اینترنت ارائه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.