پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

چگونه برای مطب پزشکی تبلیغ کنیم؟

0 285

درست است که کیفیت خدماتی که یک پزشک ارائه می‌دهد، تشخیص درست بیماری و پیشنهاد راه درمان مناسب، بهترین تبلیغ برای او است اما در دنیای پر رقابت امروز برای اینکه بهتر دیده شوید و در کار خود به موفقیت برسید، لازم است یک برنامه تبلیغاتی مناسب داشته باشید. روش‌های اثرگذار تبلیغات هر روز در حال تغییر و پیشرفت هستند و برای موفقیت باید بسیار بابرنامه و آگاهانه اقدام کنید. در این مطلب پلنوین به این سوال که چگونه برای مطب پزشکی تبلیغ کنیم پاسخ می‌دهیم همراه ما باشید، احتمالا ایده‌های نابی به ذهنتان خطور می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مطلب راهنمای جامع انتخاب سامانه نوبت دهی پزشکان را هم مطالعه کنید.

موثرترین راه تبلیغات برای مطب پزشک کدام است؟

در عصر ارتباطات که همه چیز تحت تاثیر اینترنت است و جهان را به یک دهکده کوچک تبدیل کرده، حضور در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به یک ضرورت تبدیل شده است. برای اینکه در این فضا به موفقیت برسید باید روش‌های جدید تبلیغات در اینترنت را بشناسید و بسته به امکانات و بودجه‌ای که در اختیار دارید نهایت استفاده را از آن ببرید.

زمانی تبلیغات در مجلات و روزنامه‌ها برای یک پزشک بازخورد بسیار خوبی داشت و گاهی با انتشار یک مصاحبه یا گزارش از یک متخصص می‌شد به نتایج بسیار مطلوبی دست پیدا کرد، اما این روزها دیگر روزنامه‌ها قدرت قبل را ندارند و تبلیغات سنتی هر زور تاثیرگذاری کمتری دارند.

بسیاری از پزشکان و کلینیک‌های درمانی که دیگر مثل قبل از پخش تراکت‌ها و تبلیغات در رسانه‌های چاپی نتیجه دلخواه خود را به دست نمی‌آورند به سراغ اینترنت رفته‌اند.

اینترنت محیط پویایی دارد و هر روز قابلیت‌های جدید ارتباطی و تبلیغاتی ارائه می‌دهد، به همین دلیل راهکار تبلیغات اینترنتی که چند سال پیش بسیار اثرگذار بود امروز ممکن است بی‌فایده باشد. راه حل این مشکل استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغات است که کاملا غیر مستقیم بوده و بدون تحت فشار دادن افراد آن‌ها را به‌صورت غیر مستقیم تشویق می‌کند با اهداف بازاریابی‌تان همراه شوند و از خدمات شما استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: سیستم مدیریت صف چیست؟

برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی چه باید کرد؟

داشتن یک وب سایت خوب و کارآمد اولین قدم برای حضور تاثیرگذار در فضای وب است، واقعا نیاز نیست ابتدای کار یک سایت خیلی حرفه‌ای داشته باشید و برای آن هزینه کنید. یک سایت معمولی که بتوانید از طریق آن با مخاطب ارتباط داشته باشید بسیار مناسب است.

باید سعی کنید محتوای خوب تولید کنید و با بهینه سازی مطالب برای موتورهای جست‌وجو خود را در معرض دید دیگران قرار دهید.

در مرحله بعد باید کاری کنید که افراد ترغیب شوند به صورت مستمر به سایت شما سر بزنند و از مطالب مفید آن استفاده کنند. شبکه‌های اجتماعی طی سال‌های اخیر به یکی از پدیده‌های پرطرفدار تبدیل شده‌اند که به اندازه چندین کشور کاربر فعال دارند. شما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با مشتریان خود یک ارتباط دوسویه برقرار کنید. هر چه با برنامه‌تر عمل کنید و در اجرای برنامه‌های تبلیغاتی خود استراتژی مدون‌تری داشته باشید، امکان موفقیت شما افزایش پیدا می‌کند.

اگر تمام این راهکارها را بکار ببرید اما مراجعه کننده برخورد نامناسبی از شما یا کادر درمانتان ببیند تلاش‌های چندماهه شما به هدر می‌رود. هیچ چیز مثل یک مطب بی‌نظم و انتظار بی‌مورد مراجعه کننده را خسته و دلسرد نمی‌کند.

همه راهکارهای تبلیغاتی مفید است اما برای اینکه مطب شما پر شود و وقت‌های ویزیت کنسل شده به حداقل برسد باید بسیار منظم باشید و شیوه پذیرش مناسبی داشته باشید.

بکارگیری یک سیستم نوبت دهی مطب مناسب گزینه بسیار خوبی است و اگر این سیستم اینترنتی باشد کمک می‌کند به صورت ۲۴ ساعته در دسترس بیماران باشید و آن‌ها بتوانند در هر زمان و مکانی که بخواهند وقت بعدی مراجعه به مطب شما را ثبت کنند.

چرا راه اندازی یک سامانه نوبت دهی اینترنتی برای تبلیغ مطب پزشک لازم است؟

استفاده از یک سامانه نوبت دهی اینترنتی کمک می‌کند برای خود یک بانک اطلاعاتی ارزشمند فراهم کنید و از طریق آن بتوانید با بیماران و مراجعان خود یک رابطه طولانی مدت صحیح شکل دهید. این سامانه‌ها سیستم گزارش دهی منظمی دارند که به شما کمک می‌کنند کمپین‌های تبلیغاتی آتی خود را هوشمندانه و بر اساس نیازهای خود تعریف کنید.

درصد خطای سیستم‌های سنتی نوبت دهی بسیار بالا است و با یک خطای انسانی ممکن است با بی‌نظمی زیادی در کار خود مواجه شوید. سامانه نوبت دهی به کار شما نظم می‌دهد و رعایت عدالت در نوبت دهی برای یک پزشک بهترین تبلیغات است.

سیستم نوبت دهی آنلاین این قابلیت را دارد که روی سایت و شبکه‌های اجتماعی شما راه اندازی شوند و ضمن نوبت دهی به افراد، مبلغ ویزیت را به صورت آنلاین دریافت کند.

در نهایت نوبت دهی اینترنتی به بیمار شما این امکان را می‌دهد که زمان مراجعه بعدی خود را به دلخواه خود و بر مبنای وقت آزادش تعیین کند، این دادن اختیار عمل یک راهکار در جهت جلب رضایت بیمار و وفادار سازی او است.

حتما دیده‌اید برخی پزشکان اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی می‌کنند، خود شما چند بار به آن‌ها اعتماد کرده‌اید؟ میزان اثر گذاری این تبلیغات کورکورانه بسیار پایین است اما اگر یک سیستم نوبت دهی آنلاین داشته باشید می‌توانید با ارسال پیامک یادآوری وقت مراجعه بعدی و پیام تشکر از بیمار، تبلیغات خوبی داشته باشید و اثر گذاری پیامک‌ها و ایمیل‌های ارسالی خود را چند برابر افزایش دهید.

پلنوین چه خدماتی را در زمینه تبلیغات به پزشکان ارائه می‌دهد؟

پلنوین یک سامانه آنلاین نوبت دهی اینترنتی است که به شما این امکان را می‌دهد، بدون نصب نرم افزار خاص یا استخدام متخصص برنامه نویسی یک سامانه نوبت دهی اینترنتی برای مطب خود راه اندازی کنید.

این سامانه بانک اطلاعاتی قوی برای شما فراهم می‌کند و از طریق پلنوین می‌توانید برای مراجعه کنندگان خود پیامک و ایمیل‌های تبلیغاتی با مضامین مختلف ارسال کنید.

این سامانه راندمان کاری کارکنان شما را به میزان قابل توجهی افزایش داده، تعداد نوبت‌های کنسلی را به حداقل رسانده و به کار شما نظم می‌دهد.

به کمک گزارش‌های ارسال شده از این سامانه می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی اثرگذاری را برنامه ریزی کنید. همین الان در پلنوین ثبت نام کنید و به مدت ۱۴ روز از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید. آیا پاسخ پرسش چگونه برای مطب پزشکی تبلیغ کنیم را یافتید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

مشاهده امکانات پلنوین

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.