پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

محدودسازی رزرو کاربران

شما اینجا هستید:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گاها پیش آمده که خدمات کسب و کار شما در بازه های زمانی متفاوت نیاز به محدود سازی رزرو دارد ، این محدود سازی می تواند برای زمان های خاص و مشتریان متفاوت شما قابل اجرا باشد. بعنوان مثال مشتریان شما تنها می توانند  خدمات شما را یکبار در ماه ، رزرو و استفاده کنند، که البته زمان و تعداد رزرو می تواند متغیر و بسته به نیاز شما باشد ؛ ” دو رزرو در یک ماه ، یک رزرو در یک هفته ، سه رزرو در ۱۰ روز و …”

برای این کار ابتدا وارد « تنظیمات » شوید .

سپس روی گزینه « محدود سازی رزرو کاربران » کلیک کنید. در این قسمت شما میتوانید برای محدود سازی خود عنوان و وضعیت  و بازه زمانی تعریف کنید.

 

 

 

محدود سازی رزرو قابل اجرا برای گروه مشتری خاص و یا برای خدمتی خاص ، می باشد. اگر دکمه ” برای تمای خدمات ” را روشن کنید ، محدود سازی تعریف شده برای تمامی خدمات اجرا می شود ، در غیر اینصورت می توانید مشخص کنید برای کدام سرویس کسب و کار شما این محدودسازی انجام گردد.

همچنین اگر دکمه ” برای تمامی گروه مشتریان ” را فعال کنید ، برای تمامی مشتریان شما این محدودسازی اعمال می شود. اما اگر تمایل دارید برای مشتریان خاص شما این محدودسازی صورت بگیرد؛ ابتدا باید وارد لیست مشتریان شده و گروه مشتری خود را ایجاد و ذخیره نمایید . سپس در بخش محدود سازی، مشخص کنید که محدود سازی برای کدام گروه از مشتریان شما، اعمال می گردد.

 

بازدید 115
قبلی: نحوه اتصال دامنه و زیر دامنه اختصاصی به پلنوین