پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

بررسی کلی پلنوین

شما اینجا هستید:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس این‌که شما یه حساب کاربری در پلنوین ایجاد کردید، قدم بعدی اضافه کردن زمان‌های کاری، خدماتی که قصد ارائه آن‌ها را دارید و در صورت نیاز، تعریف کارمندان و همکاران شماست.

نکته: ما دو صفحه برای شما ایجاد می‌کنیم.

صفحه مدیریت که شما وارد آن می‌شود و می‌توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید، نوبت دهی و رزروهای خود را مدیریت کنید و تقویم کاری خود و کارمندانتان را مشاهده کنید. و

صفحه نوبت دهی که برای استفاده مشتریان شماست. در این صفحه مشتریان شما می‌توانند خدمات شما را رزرو کرده و اطلاعات تماس با شما را پیدا کنند. شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه «سایت من» در گوشه سمت راست بالای صفحه مدیریت خود، وارد این صفحه شوید. همچنین می‌توانید آدرس صفحه نوبت دهی را برای مشتریان خود ارسال کنید تا آن‌ها بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

 

نوار بالایی صفحه مدیریت

در این نوار شما می‌توانید اطلاعات کلی حساب خود را مشاهده کنید. نام مجموعه، چت و پشتیبانی آنلاین، پیغام‌های دریافتی، آدرس صفحه نوبت دهی و پروفایل کاربری شما در این قسمت در دسترس هستند

 

نوار کناری صفحه مدیریت

خانه: این بخش صفحه اصلی پنل مدیریتی شماست که حاوی اطلاعات کلی مانند مانند تعداد رزر در روز، هفته و ماه، رزروهای پیش رو و نمودار فعالیت یک ماه گذشته شما را نشان می‌دهد.

 پرسنل: در این بخش می‌توانید همه همکاران خود را در پلنوین تعریف کنید. تا آن‌ها هم بتوانند با تعریف ساعات کاری و خدمات خود، از پلنوین استفاده کنند.

خدمات: در این بخش تمامی خدماتی که ارائه می‌دهید را با جزئیات می‌توانید تعریف کنید.

لیست رزرو: در این بخش تمامی رزروهایی که توسط مشتریان شما ثبت شده‌اند را می‌توانید مشاهده کنید.

تقویم کاری: در این بخش ما یک تقویم کاری بر اساس روزهای سال را به شما نمایش می‌دهیم و شما در تمام رزروهای ثبت شده خود در روز را می‌توانید مشاهده کنید.

 مشتریان: در بخش شما می‌توانید لیست کاملی از مشتریانی که از خدمات شما استفاده کرده‌اند را داشته باشید.

گزارشات: در این بخش می‌توانید گزارش‌های دقیق و کاملی از کسب‌وکار خود دریافت کنید. به عنوان مثال می‌توانید مشاهده کنید چه خدماتی بیشتر محبوب‌تر بوده‌اند یا چه تعداد رزرو در روز داشته اید و….

مالی: در این بخش می‌توانید مجموع پرداختی‌های مشتریانتان که پرداخت آنلاین داشته‌اند را مشاهده کنید. و اگر از درگاه پرداخت پلنوین استفاده می‌کنید می‌توانید درخواست تسویه حساب کنید.

تنظیمات: در این بخش تمامی تنظیمات کلی و جزئی در پلنوین را می‌توانید به دلخواه خود تغییر دهید.

 

این اصلاح را از یاد نبرید

پرسنل: پرسنل به کلیه همکاران شما گفته می‌شود که در کسب‌وکار شما کار می‌کنند. پرسنل شما می‌تواند پزشک، آرایشگر، ناخن کار، عکاس، کارمند، مسئول پذیرش و… باشد.

 

بازدید 194
بعدی: زمانبندی پرسنل