پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

چطور کد تخفیف تعریف کنم؟

شما اینجا هستید:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

یکی از موارد مهم در ترغیب مشتری جهت استفاده از خدمات شما، ارائه تخفیف است. بنابراین کسب و کار شما در بازه های زمانی متفاوت نیاز به  ارایه کد نخفیف روی خدمات شما دارد ، این کد تخفیف می تواند برای زمان های خاص و خدمات متفاوت شما قابل اجرا باشد. پلنوین این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید توسط پنل مدیریتی خود با ایجاد کوپن تخفیف به شیوه هایی که در ادامه مطرح می شود به افزایش و هدایت مشتری جهت استفاده از خدمات متنوع خود اقدام نمایید.

برای این کار ابتدا وارد « تنظیمات » شوید .

سپس روی گزینه « کد تخفیف » کلیک کنید.

 

 

در بخش کد تخفیف یک کد اختیاری وارد نمایید. کد می تواند شامل حروف یا اعداد باشد . ترجیحا از جنس عدد یا حروف لاتین (مثال : ۱۶۶۱ ، Code123 ، …)

نحوه ایجاد دستی است و توسط خود شما این کد تعریف می شود.

وضعیت کد را مشخص کنید. (نکته : شما می توانید کد را تعریف و فعلا در حالت غیرفعال قرار داده و بعد از مدتی فعال نمایید و یا در زمان های خاص فعال کنید)

مقداری / درصدی : می توانید مشخص کنید که درصدی از هزینه خدمات شما را کسر کند، یا مقداری که مشخص میکنید را از هزینه خدمات شما کسر نماید.

تعداد دفعات قابل استفاده : به این معنا است که این کد چند بار استفاده شود. اگر بعنوان مثال ۵۰ عدد باشد فقط ۵۰ بار قابل استفاده است ، اگر نیاز دارید نامحدود باشد این بخش را خالی بگذارید.

در بخش سقف تخفیف مشخص میکنید چند تومان سقف تخفیف اعمال شود. (می تواند خالی باشد و مقداری نداشته باشد)

حتی این امکان وجود دارد که تعیین کنید با توجه به حداقل خرید این تخفیف اعمال شود. (می تواند خالی باشد و مقداری نداشته باشد)

کد تخفیف قابل اجرا برای گروه مشتریان خاص و یا برای خدمتی خاص ، می باشد.

درصورتیکه نیاز دارید برای سرویس خاصی این کد تخفیف را اعمال کنید. میبایست دکمه “برای تمامی خدمات ” را خاموش و خدمت یا خدمات مورد نظر را جهت اعمال تخفیف تعریف شده انتخاب نمایید.

حتی اگر نیاز است برای مشتری یا مشتریان خاص این تخفیف اجرا شود، نیاز دارید که گزینه “برای تمام گروه های مشتریان”  را خاموش و گروه مورد نظر را انتخاب کنید. توجه کنید که برای انتخاب گروه مشتری ، قبلا باید در بخش مشتریان گروه ها را تعریف و مرتب کرده باشید.

 

بازدید 137
قبلی: مدیریت رزروها
بعدی: چطور می توان رزرو مشتری را جابجا کرد؟