پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

مدیریت رزروها

شما اینجا هستید:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شما برای مشاهده رزروهایی که از طریق مشتریان انجام می‌شود می‌توانید از صفحه مدیریت به قسمت «لیست رزورها» مراجعه کنید و لیست تمامی رزروها را مشاهده کنید.

نکته: صفحه «لیست رزروها» همه رزروهایی تا کنون انجام شده را نشان می‌دهد. اگر شما پرسنل دیگری هم دارید که در سامانه پلنوین تعریف شده، رزورهای مروبوط به او نیز در این صفحه نمایش داده می‌شود.

برای مشاهده بهتره رزروها بهتر است از صفحه مدیریت به بخش تقویم کاری مراجعه کنید. این بخش به مانند یک تقویم عمل می‌کند، «تقوی کاری» تمامی رزروهای مربوط به شما در روزهای پیش رو نشان می‌دهد. شما می‌توانید مشاهده کنید که چه روزهای وقت آزاد دارید و در چه روزهایی نوبت‌هایتان پر است.

توجه: پلنوین به وسیله پیامک و ایمیل شما را از رزرهای جدید با خبر می‌کند. همینطور یک ساعت قبل از موعد رزرو، به شما و شخص درخواست کننده خدمات، پیامک یادآوری ارسال می‌کند.

 

ثبت رزرو جدید از صفحه مدیریت

شما می‌توانید خودتان هم برای مشتریانتان رزرو جدید ایجاد کنید. برای این کار از صفحه مدیریت به قسمت «لیست رزروها» مراجعه کنید و روی گزینه «ثبت رزرو جدید» کلیک کنید.

شما باید این گزینه‌ها را پر کنید:

انتخاب مشتری: اگر مشتری شما قبلا با شما و از طریق پلنوین درخواست رزور کرده باشد، می‌توانید با جستجوی نام او در این قسمت، او را انتخاب کنید. در غیر این صورت باید روی گزینه مشتری جدید کلیک کنید و اطلاعات او را وارد کنید.

خدمت را انتخاب کنید: سرویسی را که قصد ارائه به مشتری دارید، انتخاب کنید.

انتخاب تاریخ: تاریخ و ساعت مورد نظر ارائه خدمات را انتخاب کنید.

توضیحات: در صورت وجود هر گونه توضیحات، در این قسمت آن را شرح دهید. در غیر این‌صورت، این قسمت را خالی بگذارید.

پس از تکمیل فرم، روی گزینه ذخیره کلیک کنید تا رزور جدید ذخیره شود.

بازدید 113
قبلی: اضافه کردن پرسنل (همکاران) و تعریف خدمات
بعدی: چطور کد تخفیف تعریف کنم؟