پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

ارتباط تصویری

شما اینجا هستید:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که میدانید در پلنوین ، شما می توانید خدمات خود را از نوع ارتباط تصویری نیز تعریف کنید و جهت رزرو در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

یک خدمت تصویری تشکیل می شود از : ارائه دهنده و افراد یا افرادی که بعنوان مشتری در ارتباط تصویری حضور خواهند داشت. بعنوان مثال اگر کلاس آموزشی باشد یک مدرس و دانشجویان کلاس ( یا ارتباط فرد به فرد خصوصی)

برای تعریف این نوع خدمت:

  1. در پنل مدیریتی وارد خدمات شوید، با ایجاد خدمت جدید ، مشخصات عمومی خدمت را وارد کنید و گزینه از نوع تماس تصویری را فعال نمایید.
  2. ارائه دهنده ارتباط تصویری را مشخص کنید.
  3. در تنظیمات پیشرفته ظرفیت ارتباط تصویری را تعیین کنید. (چند نفر می توانند این سرویس تصویری را رزرو کنند؟ مثال : ارتباط فقط یک نفره است ، وبینار ، کلاس آموزشی و کنفرانس یا جلسه آنلاین بیشتر از ۲ است)
  4. پس از ورود اطلاعات دیگر ، خدمت را ذخیره کنید تا تنظیمات در سیستم ذخیره گردد.
  5. حالا در پنل مدیریتی وارد تنظیمات شوید و تنظیمات ارتباط تصویری را انتخاب کنید.
  6. پلنوین برای شما امکان انتخاب یکی از بسترهای مناسب، جهت ارائه خدمات تصویری را فراهم نموده.
  • Google Meet

درصورتیکه Google meet را  بعنوان ارتباط تصویری انتخاب می کنید ، میباست توسط مرورگر سیستم خود وارد Google meet شوید یا اپلیکیشن Google meet را روی دستگاه خود نصب کنید . یک لینک ارتباط تصویری در این نرم افزار بسازید و لینک را کپی نمایید.

وارد تنظیمات تصویری در پنل مدیریتی پلنوین شوید و لینک کپی شده را آنجا قرار دهید. و سپس دکمه ذخیره را بزنید.

 

 

 

 

  • Jitsi Meet

درصورتیکه Jitsi meet را بعنوان ارتباط تصویری انتخاب کنید ، سیستم پلنوین بصورت اتومات یک لینک در بستر پلتفرم Jitsi ساخته و در اختیار کاربران شما (کاربرانی که خدمت تصویری شما را رزرو کنند) قرار می دهد.

 

 

  • skype

برای برگزاری جلسه از طریق اسکایپ ابتدا باید برنامه اسکایپ را نصب کنید. سپس گزینه host a meeting را بزنید سپس لینک به وجود آمده را کپی کرده و در قسمت لینک اتاق پیشفرض در قسمت تنظیمات ارتباط تصویری پنل مدیریتی قرار دهید. دقت داشته باشین که پلتفرم ارتباط تصویری را روی اسکایپ قرار دهید.

 

 

 

  1. مشتریان شما زمانی که وارد سایت رزرو شما در پلنوین می شوند با انتخاب خدمت از نوع تصویری (مانند تمامی خدمات دیگر) وارد تقویم کاری شما می شوند و بر اساس زمان تعریف شده ، خدمت تصویری شمارا رزرو میکنند.
  2. برای درخواست کننده پیامک تایید ثبت رزرو ، حاوی لینک ارتباط تصویری ، بعد از ثبت رزرو ، ارسال می گردد.
  3. ارائه دهنده جلسه ،بوسیله پنل و با کلیک بروی آیکن دوربین یکی از رزرو های ثبت شده جلسه تصویری، در زمان مقرر جلسه تصویری را شروع میکند.
  4. مشتری شما در ساعت مقرر با کلیک بروی لینک موجود در پیامک میتواند وارد جلسه تصویری شود.
بازدید 242
بعدی: پیامک اطلاع رسانی رزرو مجدد