پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

لیست مشتریان و مدیریت آن

شما اینجا هستید:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هر شخصی که قصد استفاده از خدمات شما دارد، باید ابتدا در صفحه اختصاصی شما ثبت نام کند. تمامی اطلاعات این شخص در پنل مدیریت شما و در قسمت «لیست مشتریان» قابل مشاهده است. «لیست مشتریان» لیست کاملی از تمامی افرادی که در صفحه اختصاصی شما ثبت نام کرده‌اند را به همراه تمامی جزئیات و سوابق نمایش می‌دهد. همچنین شما می‌توانید خودتان مشریان را به این لیست اضافه کنید.

توجه: لیست مشتریان مشابه دفترچه دیجیتالی شماست و شما به تمامی اطلاعات مشتری مانند، نام و نام خانوادگی، اطلاعات تماس، سوابق خرید و… دسترسی خواهید داشت.

شما در این صفحه می‌توانید اطلاعات مشتریان را حذف یا ویرایش کنید و در صورت نیاز برای آن‌ها رزرو جدید ثبت کنید.

 

گروه‌بندی مشتریان

در این بخش می‌توانید همه مشتریان خود را گروه‌بندی کنید. برای ایجاد گروه‌بندی جدید ابتدا از پنل مدیریتی خود وارد بخش «لیست مشتریان» شوید. در بالای صفحه گزینه «گروه‌بندی مشتریان» را انتخاب کنید. در صفحه جدید روی گزینه «ایجاد گروه مشتری» کلیک کنید.

در صفحه جدید فیلدهای «نام گروه» و «توضیحات» را پر کنید و سپس روی گزینه ثبت کلیک کنید.

برای بازگشت روی گزینه «بازگشت به لیست» کلیک کنید.

 

ثبت رزرو جدید برای مشتری

شما می‌توانید از طریق صفحه «لیست مشتریان» برای هر کدام از مشتری‌های خود به راحتی رزرو جدید ثبت کنید. برای این‌کار ابتدا از پنل مدیریتی خود وارد صفحه «لیست مشتریان» شوید. مشتری مورد نظر خود را پیدا کرده و روی گزینه «ویرایش» کلیک کنید. در صفحه جدید روی گزینه « رزرو جدید» کلیک کنید.

در صفحه جدید خدمت به همراه ارائه کننده خدمت، تاریخ و زمان آن را مشخص کرده و در صورت نیاز فیلد توضیحات را پر کنید. سپس روی گزینه «ذخیره» کلیک کرده تا رزرو جدید با موفقیت ثبت شود.

 

 

بازدید 93
قبلی: چطور می توان رزرو مشتری را جابجا کرد؟
بعدی: آموزش اضافه کردن اپ پلنوین در آیفون