خانه / درباره ما

ماموریت ما: قدرت بخشیدن به کسب‌وکار شما!

بیش از ۳ هزار کسب‌وکار خدمت‌محور در ایران از پلنوین استفاده می‌کنند! ما تنها پلتفرم ایرانی در نوع خود هستیم که به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک و کارآفرینان انفرادی کمک می‌کنیم تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهند.

ساماندهی و آنلاین‌سازی کسب‌وکار

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که اگر کسب‌وکار شما سر و سامان بهتری داشت، کارهایتان راحت‌تر پیش می‌رفت و درآمد بیشتری هم داشتید؟ یا به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید خدمات خود را اینترنتی عرضه کرده و بازار گسترده‌تری را تصاحب کنید؟ شاید مشکل اصلی شما این است که نمی‌دانید از کجا و چگونه شروع کنید.

ساماندهی و آنلاین‌سازی کسب‌وکار

مدیریت و آنلاین‌سازی آسان کسب‌وکار شما

مدیریت هدف‌مند کسب‌وکار شما

ما در پلنوین همه چیز را برای شما آماده کرده‌ایم! از زمانی که تصمیم به این کار می‌گیرید تا زمانی که مشتری از خدمات شما استفاده می‌کند، ما در کنار شما هستیم. پلنوین ابزاری برای مدیریت آسان کسب‌وکار شما است. تمام آن‌چه برای مدیریت و ارائه خدمات خود در بستر اینترنت نیاز دارید، از تقویم کاری و مدیریت نوبت‌دهی تا مدیریت کارکنان و فروش خدمات به مشتریان، ما برای شما فراهم کرده‌ایم. با پلنوین به راحتی می‌توانید خدمات خود را در اینترنت عرضه و به فروش برسانید. حتی ابزارهای لازم برای بازاریابی بهتر نیز در اختیار شما قرار دارد. مهم نیست که چه نوع کسب‌وکاری دارید؛ برای آنلاین شدن دیگر به دانش خاصی نیاز ندارید، تنها کافی است از خدمات پلنوین استفاده کنید.

ویژگی‌ها و تفاوت‌های پلنوین

ویژگی و تفاوت اصلی پلنوین در این است که تمامی ابعاد کسب‌وکار شما را پوشش می‌دهد و نه تنها تداخلی با فعالیت‌های غیر آنلاین و روزانه شما ندارد، بلکه مکمل آن‌ها هم هست و به مدیریت آن‌ها کمک می‌کند. پلنوین تمامی نیازهای یک کسب‌وکار را برای پیش‌برد و بهینه‌سازی کارها تامین می‌کند و با ارائه گزارش‌های کامل، به شما در بازاریابی و کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند.

ویژگی‌ها و تفاوت‌های پلنوین

توسعه و پیشرفت کسب‌و‌کار خود را جدی بگیرید!

با ارزش‌هایی که ما برای شما ایجاد می‌کنیم، کسب‌و‌کار خود را به بهترین شکل ارتقا دهید!

3000+
کسب‌وکار فعال در پلنوین
2
میلیون رزرو ثبت شده در پلنوین
طی سال ۱۴۰۲
2453
معاملات فروش ثبت شده در
پلنوین در سال ۱۴۰۲
84%
نرخ رضایت کسب‌وکارها در پلنوین

چشم‌انداز پلنوین

پلنوین در نظر دارد تا با ارائه ابزارهای یکپارچه، همه نیازهای شما را در یک پلتفرم کامل برطرف کند. ما بر این باور هستیم که باید بستری فراهم کنیم تا مدیریت کسب‌وکار، تبلیغات و جذب مشتری را برای شما ساده کنیم. ما تمامی نیازهای شما برای مدیریت یک کسب و کار خدمات محور را در قالب یک پلتفرم یک‌پارچه، برطرف می‌کنیم و به شما در جذب و نگهداشت مشتری و تبلیغات هدفمند کمک می‌کنیم.