پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

بهترین نرم افزارهای آرایشگاه در ایران

0 5,227

یک نرم افزار نوبت دهی آرایشگاه ممکن است با اهداف مختلفی مثل نوبت دهی آنلاین، حسابداری یا مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شده باشد. درحال‌حاضر نرم افزارهای تخصصی مختلفی برای آرایشگاه‌ها وجود دارد که هر کدام در زمینه خاصی خدمات خود را ارایه می‌کنند. استفاده از این نرم افزارها به آرایشگاه‌ها این امکان را می‌دهدکه ضمن افزایش بهره‌وری کارکنان و جلب رضایت حداکثری مشتریان، فروش خود را افزایش دهند؛ به همین دلیل یافتن نرم افزار جامعی که بتواند تمام نیازهای یک آرایشگاه را تامین کند بسیار مهم است. در این مطلب پلنوین ۵ نرم افزار برتر که به صورت تخصصی به آرایشگاه‌ها خدمت می‌دهند را معرفی می‌کنیم.

 

۱. نرم افزار چهره

چهره یکی از مشهورترین نرم افزارهای آرایشگاه است که به صورت تخصصی برای سالن‌های زیبایی برنامه نویسی شده و هر آنچه که نیاز دارند را در یک پکیج کامل جمع کرده است. این نرم افزار قابلیت استفاده از آرایشگاه‌های کوچک با حداقل ۲ پرسنل تا آرایشگاه‌های بزرگ با چندین شعبه و بیش از ۱۰۰ پرسنل را دارد.

امکان پیگیری تبادلات مالی، هزینه‌ها و درآمدها در این نرم افزار وجود دارد و مدیر آرایشگاه به راحتی با مشاهده گزارش‌های این نرم افزار می‌تواند از میزان سود و زیان خود مطلع شود.

اطلاعات مشتری در سیستم ذخیره شده و به محض تماس می‌توانید آن‌ها را به راحتی مشاهده کنید. نصب آن بسیار ساده بوده و گروه نوین پردازش که ارائه دهنده این نرم افزار است آموزش نصب و استفاده از آن را بر عهده گرفته است.

کارکنان آرایشگاه با کمترین دانش فنی و شناخت کامپیوتر به راحتی می‌توانند از این نرم افزار به راحتی استفاده کنند. درصد سود آرایشگر و آرایشگاه به صورت خودکار محاسبه شده و با صدور فیش تعیین می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس chehreh.co مراجعه کنید.

 

۲. نرم افزار رخساره

دومین نرم افزار آرایشگاه شناخته شده که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند رخساره است. سالن‌های آرایش بزرگ با حجم بالای مراجعه کننده از این نرم افزار جهت مدیریت بهتر کارکنان و مراجعه کنندگان استفاده می‌کنند. با چند کلیک ساده نام آرایشگر، درصد سود او، در صد سود آرایشگاه مشخص شده و فیش مشتری صادر می‌شود. این نرم افزار به طور منظم به‌روزرسانی شده و امکانات جدیدی به آن افزوده می‌شود.

شرکت پارسا فن پردازان آتی ساز این محصول را به صورت تخصصی برای آرایشگاه‌ها طراحی کرده و این نرم افزار هیچ کاربرد دیگری ندارد.

این نرم افزار پشتیبانی مناسبی دارد و کارشناسان متخصص آن همواره، آماده پاسخگویی به پرسش‌های احتمالی کاربران هستند.

این شرکت در صورت نیاز در کنار نرم افزار امکانات سخت افزاری مورد نیاز را هم تامین می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار می‌توانید به وب سایت این شرکت به آدرس sors.ir مراجعه کنید.

 

۳. پلنوین

پلنوین یک سامانه جامع نوبت دهی آنلاین است که بر خلاف نرم افزارهای دیگر این لیست هیچ نیازی به نصب و به‌روز رسانی ندارد و برای استفاده از آن لازم نیست سخت افزار خاصی خریداری کنید. این سامانه بر بستر وب فعال است و استفاده از آن بسیار ساده است، کارکنان آرایشگاه با هر سطح دانش و آشنایی با فناوری به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. شما هم در هر زمان و مکان که بخواهید می‌توانید روند انجام کارها در آرایشگاه را از راه دور بررسی کنید.

به کمک این سامانه می‌توانید سیستم نوبت دهی آنلاین آرایشگاه خود را راه اندازی کنید و ضمن مدیریت مشتریان برای آن‌ها پیامک یادآوری ارسال کنید. این سامانه تعداد وقت‌های کنسل یا فراموش شده را به حداقل می‌رساند و ضمن افزایش بهره‌وری کارکنان به صورت مستقیم به افزایش درآمد شما منجر می‌شود.

بیش از ۵۲ درصد رزروها معمولا در خارج از وقت‌های اداری انجام می‌شود و در اختیار داشتن یک سامانه آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که به صورت ۲۴ ساعته در دسترس مشتری باشید تا بتواند به صورت کاملا اختیاری زمانی که برای او مناسب است را برای حضور در آرایشگاه انتخاب کند.

کارکنان آرایشگاه به راحتی در این سامانه قابل تعریف هستند و به این ترتیب شما می‌توانید عملکرد آن‌ها را در کنار وقت‌شناسی که دارند مورد ارزیابی قرار دهید. با سامانه پلنوین را از طریق مشاهده وب سایت تخصصی آن به آدرس planovin.com بیشتر آشنا شوید.

مشاهده امکانات پلنوین

۴. نرم افزار هلو ویژه آرایشگاه و سالن زیبایی

هلو یکی از مشهورترین نرم افزارهای حسابداری کشور است که به صورت تخصصی برای کسب‌وکارهای مختلف با امکانات مورد نیاز آن‌ها طراحی شده است.

حسابداری آرایشگاه‌ها یک فرآیند تقریبا پیچیده است، هر روز مواد اولیه مختلفی خریداری شده، در انبار ذخیره شده یا استفاده می‌شوند، کارکنان بخش نظافت و اداری حقوق ثابت دریافت می‌کنند، آرایشگرها درصد مشخصی سود دریافت می‌کنند و صاحبان آرایشگاه هم سود خود را دریافت می‌کنند.

همه آرایشگاه‌ها نمی‌توانند برای خود حسابدار استخدام کنند، استفاده از این نرم افزار به آن‌ها کمک می‌کند امور مالی خود را به ساده‌ترین شکل ممکن مدیریت کنند.

امکان مدیریت کارکنان و ارسال پیامک برای مشتریان هم در این نرم افزار آرایشگاه وجود دارد. با توجه به اینکه نرم افزارهای تخصصی زیادی برای آرایشگاه‌ها طراحی شده این نرم افزار عمومی برای سالن‌های آرایش کمتر شناخته شده است.

محاسبه سود و زیاد در این نرم افزار به سادگی صورت می‌گیرد و همچنین امکان نوبت دهی هم در این سیستم دیده شده است. برای تهیه این نرم افزار می‌توانید به فروشگاه آنلاین این شرکت به آدرس shopholoo.ir مراجعه کنید.

 

۵. نرم افزار حسابداری نوین

نوین یک نرم افزار تخصصی حسابداری است که در آرایشگاه‌های بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار تحت ویندوز برای ۴۰ نوع متفاوت مشاغل مثل آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نیازهای تخصصی همه را تامین می‌کند.

آموزش استفاده از آن به صورت رایگان ارائه می‌شود و در صورت بروز هر گونه اشکال یا برای یافتن پاسخ سوالات احتمالی خود می‌توانید با پشتیبانی مجموعه که ۱ سال به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، تماس داشته باشد.

این شرکت در سراسر کشور نمایندگی‌هایی دارد که برای درخواست دریافت نرم افزار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آن‌ها در تماس باشید. اگر پاسخ سوالات خود را در مورد این نرم افزار نیافته اید می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس novinrayane.com هم مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

نرم افزار آرایشگاه کاملا تخصصی است و به همین دلیل امکانات آن باید با شرایط این کسب‌وکار هم‌خوانی داشته باشد. باوجودیکه سالن‌های زیبایی در ایران یک کسب‌وکار پردرآمد هستند اما رقابت در این زمینه هم بسیار زیاد است برای موفقیت در این عرصه ضمن ارائه بهترین خدمات به مشتری باید چیزی فراتر از نیازهای او را در اختیارش بگذارید تا به مشتری وفادار شما تبدیل شود. استفاده از نرم افزارهای تخصصی به شما کمک می‌کند اطلاعات کاملی از مشتری را دریافت کنید و یک برنامه بازاریابی مناسب برای تبدیل او به مشتری وفادار طراحی کنید.

سامانه نوبت دهی آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که ضمن بهبود عملکرد سالن، از ازدهام جمعیت و نارضایتی مشتریان پیشگیری کنید. پلنوین یک سامانه جامعه نوبت دهی است که به کمک آن می‌توانید مشتریان و کارکنان را به صورت جامع مدیریت کنید. همین الان به سایت این سامانه سر بزنید تا بیشتر با امکانات آن آشنا شوید.

اگر تجربه استفاده از نرم افزار آرایشگاه را دارید یا اطلاعاتی در این خصوص دارید که فکر می‌کنید دانستن آن برای خواننده این مطلب جذاب است آن را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


این مطالب را هم بخوانید:

راهنمای جامع انتخاب سامانه نوبت دهی اینترنتی

بهترین راههای جذب مشتری در ارایشگاه مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.