پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

راهنمای جامع انتخاب سامانه نوبت دهی آرایشگاه

0 287

در کنار تخصص، رعایت نظافت و برخورد خوب کارکنان، نظم یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب یک سالن آرایش خوب است، آرایشگاه محلی است که هر فرد در طول سال چندین بار به آن مراجعه می‌کند و اصلا دوست ندارد وقتش در آن تلف شود. سامانه نوبت دهی آرایشگاه که چند سالی است مرسوم شده، افزایش نظم سالن، وقت آزادتر کارکنان و رضایت مشتری را به دنبال دارد؛ به همین دلیل انتخاب سامانه نوبت دهی آرایشگاه می‌تواند کلید موفقیت و افزایش درآمد سالن شما باشد. در این مطلب پلنوین به شما کمک می‌کنیم ملاک‌های انتخاب یک سامانه نوبت دهی خوب را بشناسید تا کسب‌وکار پر رونق‌تری داشته باشید.

 

سامانه نوبت دهی آرایشگاه چیست؟

سامانه نوبت دهی تنها یک ابزار نیست بلکه دستیاری است که کمک می‌کند تمام امور آرایشگاه را سامان دهید و کارها را دقیق‌تر و ساده‌تر پیش ببرید.  انتخاب روز و ساعت مراجعه به آرایشگاه و رزرو وقت از بدیهی‌ترین امکاناتی است که این سامانه باید در اختیار کاربران قراردهد. کاربر باید بتواند نوع خدماتی که نیاز دارد را انتخاب کند و حتی اگر کار آرایشگر خاصی را می‌پسندد او را انتخاب کند.

رابط کاربری این ابزار باید به شکلی تهیه شده باشد که کارکنان آرایشگاه و مشتریان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. امکان نوبت دهی به مشتریان حق انتخاب می‌دهد و به این ترتیب امکان کنسل شدن وقت‌های رزرو شده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

سامانه‌های نوبت دهی کار کنترل و مدیریت رفت و آمد مشتریان انجام می‌دهد تا کارکنان بهتر بتوانند به مشتریان خدمات بدهند و با کنترل صف، امکان رعایت فاصله اجتماعی که این روزها از اهمیت بالایی برخوردار است را ساده‌تر فراهم می‌کنند.’

مزایای سامانه نوبت دهی آرایشگاه چیست؟

پیشتر برای رزرو وقت آرایشگاه تنها دو راهکار وجود داشت یا مشتری باید شخصا به سالن مراجعه می‌کرد و وقت رزرو می‌کرد یا از طریق تلفن وقت مورد نظر خود را ثبت می‌کرد. رزرو حضوری مستلزم صرف وقت و مراجعه به سالن بود که بسیاری اوقات افراد به سبب سختی‌های که داشت از آن انصراف می‌دادند.

رزرو وقت تلفنی هم با مشکل اشغال دائمی خط‌ها و نیاز به صرف وقت زیاد کارکنان برای پاسخگویی به تلفن‌ها و ثبت رزروها همراه بود. به دلیل شلوغی سالن گاهی وقت‌ها جابه‌جا می‌شد یا با وجود رزرو وقت قبلی، اغلب اوقات هنگامی که مشتری به سالن مراجعه می‌کرد باید مدت‌ها انتظار می‌کشید تا نوبت به او برسد.

سامانه‌های نوبت دهی به مشتری این امکان را می‌دهد که در هر ساعت شبانه روز و حتی هنگام تعطیلی آرایشگاه وقت خود را رزرو کند و کارکنان هم درگیر پاسخگویی به تلفن‌ها نخواهند بود.

کاربردهای سیستم نوبت دهی آرایشگاه کدام است؟

برخی از کاربردهای سامانه‌های نوبت دهی آرایشگاه‌ها در کنار صرفه جویی در زمان و نظم بیشتر کارها را دراینجا به شما معرفی می‌کنیم:

  • مدیریت مالی آرایشگاه را ساده‌تر می‌کند و تمام مشتریان ثبت می‌شوند.
  • کارکنان فرصت بیشتری برای انجام کارهای روزانه خود پیدا می‌کنند.
  • معرفی خدمات ساده‌تر بوده و مشتری در جریان تمام خدماتی که می‌توانید برای او انجام دهید قرار می‌گیرد.
  • امکان تعریف آرایشگران و زمان حضور آن‌ها در سالن برای انتخاب راحت‌تر وجود دارد.
  • گزارش‌های دقیقی در خصوص عملکرد کارکنان و آرایشگاه دریافت می‌کنید که مدیریت سالن را ساده‌تر می‌کند.
  • یک بانک اطلاعاتی جامع از مشتریان در اختیار خواهید داشت که می‌توانید کمپین‌های مختلف بازاریابی برای آن‌ها تعریف کنید.
  • امکان ارسال پیامک و ایمیل یاداوری وقت رزرو وجود دارد که کمک می‌کند وقت‌های کنسلی کاهش پیدا کند.
  • فعالیت در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی برای شما ساده‌تر خواهد بود.
  • تجهیز سالن به امکانات مدرن اعتبار برند شما را افزایش داده و مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.
  • افزایش بهره وری از دیگر مزایای این سامانه است که مستقیم به افزایش درآمد منجر می‌شود.
  • با کمک بانک اطلاعاتی سامانه می‌توانید باشگاه مشتریان تشکیل دهید و برنامه‌های ویژه‌ای برای مشتریان وفادار داشته باشید.
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور از دیگر مزایای استفاده از سامانه‌های نوبت دهی است.
  • شما قادر خواهید بود آرایشگاه را به سبک خود اداره کنید و در عین حال از فناوری روز برای ارتباط بهتر با مشتریان استفاده کنید تا بدانند به آن‌ها اهمیت می‌دهید.

چطور یک نرم افزار نوبت دهی آرایشگاه انتخاب کنید؟

در حال حاضر سامانه‌های نوبت دهی مختلفی در کشور فعال هستند که انتخاب را دشوار می‌کند، برای انتخاب یک نرم افزار نوبت دهی آرایشگاه در اولین قدم باید سامانه‌ای را انتخاب کنید که به صورت تخصصی برای نوبت دهی آرایشگاه‌ها آماده شده باشد تا تمام امکاناتی که به آن نیاز دارید را در دسترس شما قرار دهد.

نصب نرم افزار دغدغه دیگری است که باید به آن توجه کنید کار باید ساده باشد و نیازی به آپدیت‌های مکرر نداشته باشد، یک سامانه خوب باید به نحوی باشد که یک فرد غیر متخصص هم به راحتی بتواند از آن استفاده کند.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوب از دیگر مواردی است که حتما باید در مورد آن تحقیق کنید، اگر سامانه با مشکل مواجه شود کار شما مختل می‌شود، پس وجود خدمات پشتیبانی مناسب بسیار مهم است.

برای بررسی محبوبیت یک نرم افزار باید ببینید تعداد نصب آن چقدر است و در سراسر کشور چند آرایشگاه از آن استفاده می‌کنند، مشورت با آرایشگاه‌هایی که در حال استفاده از آن هستند و بررسی میزان رضایت آن‌ها هم راهکاری است که به انتخاب بهتر کمک می‌کند.

یک نرم افزار خوب امکانات متعددی دارد و باید به شما این امکان داده شود که آنچه برای کسب و کارتان مناسب‌تر است را انتخاب کنید. سامانه نوبت دهی باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و امکان اختصاصی سازی آن برای هر کسب‌وکار به خوبی فراهم شده باشد.

در نهایت باید شیوه استفاده از سامانه به خوبی آموزش داده شود و به تمامی سوالات شما پاسخ دهد. پس از انتخاب، یک قرارداد شفاف با مدت زمانی مشخص امضا کنید، قرارداد دقیق امکان بروز اختلافات و اشکالات آینده را کاهش می‌دهد.

پلنوین چه راهکارهایی را برای مدیریت بهتر آرایشگاه‌ها ارائه می‌کند؟

پلنوین یک راهکار جامع برای نوبت دهی کسب‌وکارهای مختلف است که تمام امکانات مورد نیاز یک آرایشگاه را فراهم آورده است. شما به راحتی می‌توانید ضمن نوبت دهی به مشتریان، ساعت ورود و خروج کارکنان را کنترل کنید و با دریافت گزارش‌های جامع کسب‌وکار خود را مدیریت کنید.

به این ترتیب در خارج از ساعات اداری هم در دسترس مشتریان هستید و می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. این سامانه به تهیه سخت افزار خاصی نیاز ندارد و به کمک پلنوین به راحتی می‌توانید نظم آرایشگاه خود را بیشتر کنید تا رضایت مشتری را افزایش دهید. مشتری راضی همیشه دیگران را به استفاده از خدمات شما تشویق می‌کند و به یک فرد وفادار به کسب‌وکار شما تبدیل می‌شود.

این سامانه را می‌توانید بر روی شبکه‌های اجتماعی خود فعال کنید و در صورت نیاز یک وب سایت نوبت دهی اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد. امکان ارسال پیامک و ایمیل به کارکنان وجود دارد و یک پایگاه داده جامع در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تقویم کاری پلنوین امکان تعریف آرایشگران مختلف و ساعت حضور آنان در سالن را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی به کمک این سامانه می‌توانید برای دریافت آنلاین پیش پرداخت از مشتریان اقدام کنید. برای استفاده رایگان از این سامانه به صورت محدود، همین الان در سایت ثبت نام کنید تا در جریان آخرین امکانات این سامانه قرار بگیرید و در صورت صلاح‌دید آن را خریداری کنید.

اگر تجربه خرید سامانه نوبت دهی آرایشگاه را دارید یا به وسیله این سامانه تا به حال برای خود وقت رزرو کرده‌اید در بخش دیدگاه، تجربه خود را با دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

مشاهده امکانات پلنوین

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.