پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

مزایای استفاده از نرم افزار نوبت دهی آنلاین برای مطب شما

0 17

فارغ از اینکه در پزشکی چه تخصصی دارید، اداره کردن یک کلینیک یا مطب به هیچ عنوان کار آسانی نیست. از ارائه خدمات درمانی گرفته تا کارهای اداری و از همه مهم‌تر حفظ تعادل در کار زندگی. واقعیت این است که همه این موارد همزمان با هم اتفاق می‌افتند. شما چاره کار را در مدیریت همه موارد چه می‌دانید؟ ما چاره کار داشتن یک نرم افزار مدیریت کسب و کار می‌دانیم. نرم افزاری که بتواند همه کارهای مطب و کلینیک شما را مدیریت کند. در این مطلب قرار است به مزایای داشتن یک نرم افزار مدیریت نوبت دهی برای مطب شما صحبت کنیم و توضیح دهیم که چرا پزشکان به آن برای مدیریت بهتر مطب خود نیاز دارند؟

 

خدماتی که ارائه می‌دهید را به راحتی گسترش دهید

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین چالش‌های مطب شما مدیریت نوبت دهی‌ به بیماران است. همچنین نیاز دارید که این نرم افزار به عنوان یک ماشین بازاریابی برای شما عمل کند و مشتری‌های بیشتری برای شما ایجاد کند. این کار را با پلنوین به دو روش می‌توان انجام داد:

گسترش مخاطب‌های شما: اولین و مهم‌ترین کاری که یک نرم افزار نوبت دهی آنلاین باید انجام دهد این است که ارتباط شما را مخاطبان بیشتری برقرار کند. شما با داشتن یک نرم افزار نوبت دهی آنلاین می‌توانید به راحتی حضور فعالی در بازار دیجیتال داشته باشید تا افرادی که در جستجوی خدمات شما هستند، راحت‌تر شما را پیدا کنند. و اگر مخاطب‌های شما به صورت خودکار به مشتری تبدیل شوند که چه بهتر! شما دقیقا به هدف خود رسیده‌اید.

ارتباط ویدیویی آنلاین: دیگر نیازی نیست که حتما در مطب خود حضور داشته باشید یا مخاطبان شما در محدود مکانی مطب یا حتی شهر شما زندگی کنند. پلنوین این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی خدمات خود را به مخاطبان خود در هر کجای دنیا ارائه دهید. از همه مهم‌تر این‌که برای برقرار ارتباط آنلاین نیازی به نرم افزار خاصی ندارید. تنها چیزی که هر دو طرف برای برقراری ارتباط ویدیویی لازم دارند، داشتن اینترنت و یک مرورگر ساده وب است.

 

ساعت کاری خود را گسترش دهید

با داشتن نوبت دهی آنلاین دیگر لازم نیست که حتما شخصی در مطب شما حضور داشته باشد و به تلفن پاسخ دهد تا بتوانید به کسی نوبت بدهید. شما با داشتن یک نرم افزار نوبت دهی آنلاین مانند پلنوین، این امکان را به مشتریان خود می‌دهید تا در هر ساعتی از شبانه روز، نوبت خود را بدون اختلال در سایر نوبت دهی‌ها و به راحتی رزرو کنند.

 

با نوبت دهی آنلاین، بهره وری کسب و کارتان را افزایش دهید

سامانه نوبت دهی پزشکان برای خودکار کردن وظایفی که به صورت معمول زمان زیادی می‌گیرند، طراحی شده. مشتریانی که آنلاین وقت خود رزرو می‌کنند، دیگر وقت شما و کارمندانتان را از طریق تلفن یا مراجعه حضوری نمی‌گیرند. وقت دهی در چنین نرم افزارهایی به صورت کاملا خودکار و با توجه به ساعات حضور شما در مطب انجام می‌شوند و در نتیجه باعث افزایش بهره وری شما و کارمندانتان می‌شود.

این نرم افزارها کارهای دیگری مانند ارسال پیامک یادآوری به مشتریان، ارائه گزارش‌های کامل درباره مطب شما، امکان پرداخت آنلاین و… را به شما می‌دهد.

 

با اتوماسیون و کنفرانس آنلاین، در وقت همه صرفه‌جویی کنید

این را در نظر داشته باشید که یک نرم افزار نوبت دهی آنلاین نباید فقط به مدیریت نوبت‌ها اکتفا کند. برای مثال پلنوین یک نرم افزار جامع برای مدیریت مطب و کلینیک شماست. شما با پلنوین می‌توانید در فضای دیجیتال حضوری موثر داشته باشید، سایت اختصاصی خود راه اندازی کنید، مشتریانتان را مدیریت کنید، برای کسانی که نوبت گرفته‌اند پیامک یادآوری ارسال کنید، پرداخت آنلاین داشته باشید و گزارش‌های جامع درباره مطب خود دریافت کنید.

همه این‌ها باعث می‌شوند تا در زمان و هزینه‌های خود به طرز محسوسی صرفه‌جویی کنید!

 

سخن پایانی

این روزها نباید به روش‌های سنتی مدیریت اکتفا کرد. باید وارد فضای دیجیتال شوید، به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید. پلنوین به شما این امکان را می‌دهد تا نه تنها مطب خود را به بهترین شکل مدیریت کنید بلکه وارد فضای دیجیتال شوید روش‌های نوین را امتحان کنید و درآمد بیشتری داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.