پلنوین
پلنوین ابزاری برای نوبت دهی اینترنی، مدیریت و آنلاین کردن هوشمند کسب‌وکار شماست

۵ راه حل ساده برای دریافت نوبت دهی بیشتر

0 21

نوبت دهی راحت و ساده به مخاطبان و مشتریان خود، به معنای ایجاد ارتباط مستقیم با آن‌هاست. شروع این رابطه مسلما شانس شما را برای درآمدزایی و افزایش تعداد مشتریان وفادار، افزایش می‌دهد. اما چگونه می‌توانید نوبت دهی آنلاین بیشتری داشته باشید؟ بیایید به چند راه حل ساده که می‌توانید بلافاصله آن‌ها را انجام دهید و از فواید آن بهرمند شوید، نگاهی بیندازیم.

حتما بخوانید: با فواید نوبت دهی آنلاین آشنا شوید

وبسایتی داشته باشید که هر کسی بتواند با آن کار کند

هنگامی که افراد از وب سایت شما بازدید می‌کنند، انتظار دارند که وب سایت شما قابل درک و ساده باشد. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مهمی را در بخش «تماس با ما» در اختیار مخاطبان خود قرار داده و تصاویر باکیفیتی را اضافه می‌کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را ارتقا دهید. مطالعات نشان داده که کاربران زیادی از موبایل و تبلت برای جست و جو و مشاهده وب سایت‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین بسیار مهم است که وب سایت شما مناسب نمایش در موبایل و تبلت باشد تا هر مشتریان بالقوه راحت‌تر به شما دسترسی داشته باشند.

 

از دکمه دعوت به اقدام (Call to Action) استفاده کنید.

در وب سایت خود از گزینه‌هایی مانند «گالری عکس»، «تماس با ما» و از همه مهم‌تر از دکمه «دعوت به اقدام» استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا بازدید کنندگاه به صورت مستقیم اقدام به رزرو کنند.

 

یک سیستم نوبت دهی داشته باشید

از زمانی که کسی تصمیم گرفت تا از خدمات شما استفاده کند، بسیار مهم است که بتوانید در تمامی مراحل در کنار او باشید. این موضوع شامل رزرواسیون هم می‌شود. داشتن یک سیستم نوبت دهی آنلاین که مخاطب بتواند به راحتی و با خیال راحت در وبسایت شما به صورت مستقیم اقدام به رزرو کند بسیار خوب است. آن‌ها می‌توانند مشاهده کنند که چه خدماتی در دسترس است و در صورت داشتن کد تخفیف می‌توانند از آن استفاده کنند و در نهایت پرداخت خود را به راحتی انجام دهند.

 

تخفیف‌های خوبی ارائه دهید

به منظور جلب توجه مخاطبان خود و تبدیل آن‌ها به مشتری، می‌توانید با ارائه کد تخفیف، مشتریان را مجذوب خود کنید. کد تخفیف می‌تواد قابل استفاده هر نوع خدماتی باشد. ار ارسال رایگان گرفته تا تخفیف روی خدمات اصلی یا انجام خدمات جانبی به صورت رایگان. این کار می‌تواند مخاطبان را ترغیب به رزرو در نهایت ایجاد درآمدزایی بیشتر برای شما شود.

 

وبسایت خود را تبلیغ کنید

اگر قصد دارید تا نوبت دهی آنلاین و مستقیم داشته باشید، مخاطبان باید بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند. برای بیشتر دیده شدن، باید مخاطبان خود را بشناسید. هنگامی می‌دانید چه کسی را باید هدف قرار دهید، بهینه کردن تبلیغاتتان ساده‌تر خواهد بود تا به مخاطبان مورد هدف خود دسترسی پیدا کنید.

 

پلنوین چگونه می‌تواند به شما کمک کند؟

پلنوین با ایجاد سیستم نوبت دهی آنلاین، مدیریت مشتریان، ارسال پیامک یادآوری و… به شما در مدیریت بهتر کسب و کار خود کمک می‌کند. با پلنوین، شما نیاز به دانش داشتن تخصصی راه‌اندازی وب سایت و ایجاد سیستم نوبت دهی آنلاین نیستید. بلکه می‌توانید از توانایی‌های پلنوین استفاده کرده و به راحتی مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.